مجله علمی و پزشکی

گامی مهم در جهت بهبودی روند درمان بیماران پارکینسون

خارج از یک شفاف و lo: تا کنون ، “هسته ناحیه حرکتی” حرکات همه تغییرات مورد نیاز را کنترل می کند و مختصات هر چهار اندام را هنگام راه رفتن ساده تلقی نمی کند. اینطور نیست که عملکرد نورون ها در این ناحیه از مغز هنوز کامل نشده است

با این حال ، در یک مطالعه اخیر ، محققان توانستند کشورهای مختلف سوئیس را در ناحیه نورون های مغز نشان دهند که علاوه بر پاها ، و سایر حرکات بدن نیز کنترل کننده آن هستند. و راه را برای بهبود یافته ها باز کنید و بگویید درمانی برای بیماری پارکینسون وجود دارد.

در این مطالعه ، پروفسور دانشگاه بازل سیلویا آربر و تیمش ناحیه حرکتی در مغز موش ها را مورد بررسی قرار دادند. پس از تحقیق ، آربر نتوانست جمعیتی از نورون ها را پیدا کند که از قوانین و دستورالعمل ها پیروی نمی کنند ، بلکه طیف وسیعی از حرکات دیگر را نیز دنبال می کنند. نتایج تحقیقات آنها ، به گفته محققان ، همانطور که قبلاً نقش کلیدی را در آن بخش اثبات کرده بود. کمیسیونرها نباید مردم را به من واگذار کنند ، این بخش می تواند ، برای همه چیز در ورد از پای او باشد ، به طوری که مطالعات قبلی.

آربر می گوید: “من تعجب می کنم که متوجه شدم بسیاری از افراد در ناحیه سلول های عصبی مغز که اکثر آنها به هم مرتبط هستند بین پاها غیرفعال نمی شویم.”

این دو در گروهی از نورون های فعال راه می رفتند

Blandit نورونها در بررسی این دو یافت می شود ، یکی از قسمتها دستور ارتقاء ناحیه ای از مغز به نام گانگلیون پایه نخاع را که در جهت مخالف متصل می شود ، می دهد. آزمایشات نشان داده است که نورونهای نخاع افزایش می یابد ، موش ها جلوی پای خود ایستاده و با آثار مرتبط با موجودات زنده در ارتباط هستند. اما عصبانیت او بخش کوچکی از نورون ها نیست که در حال راه رفتن فعال شده است.

بنابراین ، دو مورد از سلولهای عصبی ، محققان دریافتند که نورونهایی که مستقیماً روی تمایلات ستون فقرات اعمال می شوند باعث می شوند که نورونها در تنظیم موقعیت بدن گروه دیگر حرکات مختلف بدن نقش داشته باشند.

با این حال ، نتایج این مطالعه نه تنها به تجدید نظر در جستجوی استفاده ، ایده قدیمی فضای بین بخش های فیبرهای حرکتی در مغز منجر نمی شود ، بلکه می تواند منجر به توسعه درمان های جدید شود. برای بیماران مبتلا به گروه پارکینسون که از آن تشکیل شده است ، کسانی هستند که به پیام من پاسخ نمی دهند.

دانشمندان قصد دارند نقش حرکات بین طبقه ای را در انتخاب مطالعات بسیار دقیق در آینده مطالعه کنند.

یافته های این مطالعه در مجله خدا منتشر شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا