تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو و اتوبوس

مسئول دبیرخانه ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران برای رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک در تمامی اماکن عمومی شهرداری تهران بهویژه مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسی ها تاکید کرد.

ارش مجله رز، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به برگزاری نهمین جسله ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران که در محل سازمان برنامه و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه دستگاه های حاضر از خود را شرح داده و در مورد چگونگی ادامه فعالیت مراکز ثابت هستند. و سیار واکسیناسیون، اعلام مشخصات اتباع بیگانه و … نیز بحث و تبادل نظر .

دبیرخانه ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران اضافه می‌شود: همچنین در این جلسه مقرر شد دستورالعمل‌های بهداشتی بازنگری شود و همچنین دستورالعمل‌های اکسیناسیون علیه سرخک طی مکاتبه ای با معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تمام واحدهای شهرداری تهران اقدام لازم را انجام دهند. ارسال ود.

وی افزود: با توجه به اینکه مهم است به اقشار آسیب پذیر و محرومیت از خدمات جامعه، در ادامه پویش “تهران جان دوباره می گیرد” واکسیناسیون دز سوم گروه های آسیب پذیر در دستور کار این ستاد جدی قرار خواهد گرفت.

مسئول دبیرخانه ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران ادامه داد: همچنین مجدداً برای رعایت پروتکل ها در کلیه اماکن وابسته به شهرداری تهران بخصوص شرکت بهره برداری قطار شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنین سازمان تاکسیرانی تاکید کرد.

روزبهانی افزود: برابر دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد ملی اعلام شد به منظور هماهنگی تزریق واکسن، بیمار فعال، اعمال قرنطینه و وضعیت تجمعات کارگری شناخته شده پناهجو افغانستانی، مشخصات این اماکن و تجمعات از طریق واحدهای تابعه شهرداری تهران به دبیرخانه ستاد و متعاقباً به انشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر ران اعلام می‌شود.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل