از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، لاله ملکنیا مدیرکل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان نوبی از کارخانه های مختلف کویرتایر بیرجند بازدید و بازدید با مدیرکل کارخانه شمس آبادی، مسئولان و متخصصان این شرکت. ر ولیدی دیدار و گفت وگو کردند.


ر وانید:

امل وهشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل صنعت راسانجنوبی

نقش پژوهشی رای تقویت ارتباط انشگاه با نعت


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسانجنوبی ساختمان، امکانات و توانمندی های قابل توجهی که در خدمت صنعت و توسعه استان است.

مدیرکل کانونهای دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی هم عنوان کرد: با نگاه مثبت دکتر طهرانچی گامهای اساسی برای حرکت به سمت دانشگاه کارآفرینی و حل مسائل برداشته شده و این فرصت ارزشمندی برای جوانان است که فناوری و مهارتآموزی را در کنار آموزش دنبال کنند.

ملک‌نیا با اشاره به بسترهای دانشگاه آزاد اسلامی را به گونه‌ای مواد تشکیل می‌دهد که بیشتر صنعت را می‌سازند، ادامه انشگاه و صنعت اکنون نتوان ودند به نقطه اشتراک و یک مشترک برسند و حرف مشترک را متوجه شد.

از نگاه حل مسائل دانشگاه آزاد تا لزوم امل پژوهشگران با صنعت

وی اشاره کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از جزیره های درآمده و به یک شبکه جامع، قوی و یکپارچه آزمایشگاهی کارگاهی تبدیل شده و این وضعیت را نشان می دهد، نیروی انسانی آزمایشگاهی ساختاری و تجهیزاتی در هیچ یک از دانشگاه های سراسری به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

مدیرکل کانونهای دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسانجنوبی می تواند در زمینه های گوناگون کمک کند شرکت کویر تایر کند، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 40 واحد دانشگاهی و 22 عضو هزار هیئت علمی که خاصیت دارند. نها در شماره استادان سرآمد هستند ۱۱ هزار مرکز مات آزمایشگاهی و ۱۷۰ مرکز تحقیقاتی در کنار صنعت کشور قرار دارد.

مدیر کارخانه هم در این نشست با بررسی خرسندی از صنعت فناوری نوین دانشگاه آزاد اسلامی به بیان کرد: شرکت کویرتایر همه نیازهای فناوری خود را به صورت فراخوان اعلام می کند.

مس‌آبادی آن‌ها کرد: با برنامه‌ریزی و فناوری جدید انشگاه آزاد اسلامی اعتماد صنعت لب می‌شود.

وی تبیین کرد: رکت ویرتایر در مینه تشخیص مواد اولیه، تست مکانیکی، پردازش رایندها و ساخت می‌تواند از ااا و آنادا و آنا و آنا وا آنا وا موند.

انتهای ام/4078/4062/

خروج از نسخه موبایل