مجله علمی و پزشکی

یک چانگان جدید به ایران می‌آید/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله رز و براساس گزارش مجله خودرو، سایپا ثبت سفارش قطعات خودرو چانگان X5 پلاس را به شکل SKD انجام داده تا در سال آینده شاهد مونتاژ این خودرو در ایران باشیم.

از نظر فنی این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری T-GDI با 188 اسب و 300 نیوتن‌متر به علاوه گیربکس 7 سرعته دو کلاچه است و ابعاد آن 4540×1860× 1610 و فاصله محوری 2715 م م است.

هنوز مشخص نشده کدام تیپ این خودرو و با چه سطحی از آپشن وارد ایران خواهد شد.

یک چانگان جدید به ایران می‌آید/ عکس

از میان امکانات این خودرو می‌توان به رانندگی خودران سطح 2، جک برقی صندوق عقب، صندلی راننده با حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن، دوربین 360 3D، سقف شیشه‌ای، سنسورهای نور و باران، تریم داخلی چرم، ورود و استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، سیستم کنترل پایداری و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

6 ایربگ ایمنی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، نور بالا اتوماتیک (IHC)، کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)،کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، کمکی ماندن بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)،هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، هشدار خروج از خط (LDW) و رادار تصادف از عقب (RCTA) از دیگر امکانات این خودرو هستند.

یک چانگان جدید به ایران می‌آید/ عکس

227227

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا