مجله علمی و پزشکی

از برپایی میز خدمت سلامت تا جشنواره ملی اهدای عضو در تهران

از رپایی میز خدمت لامت تا جشنواره ملی اهدای عضو در تهران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های سلامت جامعه خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه های متنوع با عنوان «رمضان است و حال من خوب است» برای اقشار مختلف جامعه از جمله افراد دارای دارایی است. عاملیت و کودکان مبتلا به اوتیسم همکاری خیرین در ادارات لامت مناطق ۲۲ آن پایتخت اجرا خواهد شد.

ارش مجله رز، حمید صاحب با اشاره به برپایی غرفه های سلامت و میز خدمت به سلامت در مساجد، بوستان ها و پردیس های فرهنگی بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان غرفه های مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه غربالگری فشارخون و قند خون با طرح محوری «سلامت در ضیافت» برپا شده است. اند. منین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد با نوان «هرمحله یک مسجد» در حال برگزاری است.

بنا بر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل شهرداری تهران همچنین از برگزاری اولین جشنواره ملی اهدای عضو نیز خبر داد و گفت: این جشنواره با دو موضوع آزاد و ویژه برگزار می‌شود و از همه افراد مختلف به این حوزه دعوت می‌کنیم. ا رکت ر این جشنواره روح لطیف و ذهن لاق خود را با موضوع اهدایی عضو ره بزنند.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا