مجله عمومی

دمنوش‌هایی برای مقابله با آلرژی‌های بهاری

آری از مردم رای تسکین‌های خود به نتی‌هیستامین‌های موجود در داروخانه روی می‌آورند. چهره‌ای که به‌راحتی می‌توان با کارگیری درمان‌های طبیعی، این علائم را بهبود بخشید.

ارش مجله رز، رآنلاین نوشت: «آلرژی، اختلال شدید سیستم ایمنی بدن است. ن رتیب که بدنتان با ماده‌ای بی‌خطری ماس پیدا می‌کند اما واکنش نسبت به ن به شکلی است که گویی ماده‌ای مضر و ناشناخته است. :

این مطلب چند گیاهی برای تسکین شماها به فصلی معرفی شده است.

. ای اهی رویبوس

ای رمز یا رویب حاوی چند ترکیب طبیعی (بیوفلاونیدها مانند روتین و کوئرتین) است که مانع از پیشرفت می‌شود. مصرف منظم چای رویبوس به متابولیسم آلرژن‌ها و کاهش عوارض از جمله حرکت‌های پوستی کمک می‌کند.

. نجبیل

واص زنجبیل بسیار زیاد است و روش مبارزه با حالت تهوع استفاده می‌شود. این حال، چای‌های حاوی زنجبیل یک نتی‌هیستامین طبیعی و عالی هستند. منوش نجبیل به اهش گوش مخاط بینی نیز کمک می‌کند.

. نعناع لفلی

منوش‌های نعناع فلفلی یا دمنوش‌های گیاهی به نوان ضد احتقان عمل می‌کنند. این نوع نعناع رشح آنزیم‌های خشکی مانند امین‌ها را می‌دهند که امل واکنش‌های ایمنی رابر آلرژن‌ها، کاهش می‌دهند، کاهش می‌دهند.

. ادرنجبویه

ادرنجبویه، گیاهی از انواده نعناع است که معطر و دارای رایحه لیمو است. منوش‌های گیاهی با ادرنجبویه، ررد و علائمی مرتبط با لرژی فصلی را تسکین می‌دهند، علاوه بر آن باعث آرامش نیز می‌شود.

. رین بیان

ریشه‌های بیان به لیل شاخصتی ن‌هیستامینی و ضدی خود مشهور هستند. م‌کرده گیاهی با شیرین بیان به رفع خارش بینی نیز کمک می‌کند.

. ای سبز

ای سبز نتی اکسیدان غنی از کورستین است، یک اهی که از آن محافظت می کند رابر لرژن ها را تقویت می کند. این ورستین است سبز رنگدانه می‌دهد و به اهش واکنش‌های ایمنی در رابر رده گل‌ها، گرد و غبار و رابر رده‌ها، گرد و غبار و پوست را می‌دهد.

. ردچوبه

ردچوبه لیل ضد ضدی آن، کاملاً شناخته شده است. لاوه بر این، نوان یک نتی‌هیستامین طبیعی به کاهش عوارض ناشی از آلرژی فصلی نیز کمک می‌کند.

منبع: fouroclock.ca

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا