مهندسی مشاغل و ساختار اداری در وزارت بهداشت اصلاح می‌شود

مدیرکل مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت از اصلاح مهندسی و ساختار اداری در وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش مجله رز و بنابر اعلام وبدا، دکتر احمد جوانمرد در نشست با مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت و درمان کرد: در تلاشیم بر اساس قانون و مقررات، مهندسی و ساختار اداری را در وزارت بهداشت اصلاح کنیم.

مدیرکل توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت با اشاره به چهارچوب کارهای اداری و مهندسی در مجموعه وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به این که در حدود 230 هزار پست بلاتسدی در وزارت بهداشت وجود دارد، باید به ترتیبی مراکزی که با پست های این سازمان ساماندهی انجام شود. نیروی انسانی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: از سال 92 چهارچوب سازمانی و مهندسی کار بازنگری نشده است و با توجه به اینکه لازم است یک سازمان قوی و چابک، اصلاح فرآیندهای معیوب آن باشد، در جستجوی متخصصان که در یک بازه زمانی مشخص و با بهره گیری از متخصصان انجام می شود. وزه ول اداری وزارت بهداشت، چهارچوب‌های سازمانی و مهندسی کار را در کل مجموعه وزارت، اصلاح کنیم.

مدیر مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت با بیان این که پس از تصویب وزارت بهداشت در خصوص اصلاح ساختاری سازمانی، نیازمندی های سازمان اداری و استخدامی نیز هستیم، گفت: با توجه به تغییرات ویژه در ساختار سازمانی و مهندسی کار وزارت بهداشت، در قوانین و مقررات سازمان اداری و استخدامی انتظار میرود ما را در این موضوع یاری کند تا طبق دستور عالی وزارت چابک سازی را در سیستم وزارت بهداشت نهادینه کنیم.

وی در پایان گفت: حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو رکن اساسی آموزش عالی علوم پزشکی و مهمتر از آن سلامت را در کشور مدیریت می کند که بعد از انقلاب اسلامی، از مهمترین و افتخارآمیزترین ارکان در کشور می شود و باید به این حوزه برسد. وجه ویژه‌ای داشت.

در این دیدار دکتر منوچهر جمال سوسفی با بیان این که حوزه مجلس در وزارت بهداشت باید تقویت شود، اظهار داشت: بسیار خوبی را با مجلس و نمایندگان محترم شورای اسلامی شورای اسلامی و دیدگاه مجلس به حوزه سلامت همیشه مثبت و بررسی شده است.

وی ادامه داد: ساختار اداری و چارت سازمانی حوزه امور مجلس وزارت بهداشت، نیازمند اصلاح و بازنگری است تا بتوان باکیفیت بیشتری کرد و در تقویت سیاست های وزارت بهداشت گام برداشت.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل