اقتصادی

جابجایی۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی مدقالچی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین با اشاره به عملکرد ١٠ ماهه اداره حمل و نقل مسافر، افزود: در سال جاری ۵۴۶ هزار و ٩٢٨ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان انجام شده است.

وی ادامه داد: آمار ثبت شده از سفر برای جابجایی مسافرین توسط ناوگان عمومی در جاده‌های آذربایجان‌غربی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۴۹ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به افزایش آمار سفر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ادامه داد: این موضوع نشان دهنده ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و همچنین جوانی ناوگان عمومی است.

مدقالچی خاطر نشان کرد: آمار ثبت شده از مسافرینی که به نقاط مختلف استان سفر کرده‌اند نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰.۹۸ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این تعداد از مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده اند، اظهار کرد: در بخش عمومی حمل و نقل مسافر آذربایجان‌غربی در مجموع ٣ هزار و ١۴۶ ناوگان حمل و نقل عمومی به تفکیک شامل ۵۴٠ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ١٢۵ دستگاه مینی بوس و یک هزار ۴٨١ دستگاه سواری فعالیت می‌کند.

مدقالچی گفت: در حال حاضر در مجموع ١٣٣ شرکت، مؤسسه و شعبه مسافربری با ٣ هزار و ۵٩٩ راننده با کارت هوشمند فعال در استان فعالیت می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد: از مسافران درخواست می‌کنیم، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی یا دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند، همچنین تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا