تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در اولین روز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در سال 1401 با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با آرمانهای والی شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی تعداد میثاق کردند.


راوانید:

م ای زینب سلیمانی به انواده شهیدان اللهی و زنجانی


رئیس انشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با ریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار رد: امسال ار طبیعت با بهار رآن مصادف شده و اولین روز کاری سال جدید با حلول ماه ضیافت الهی راخ ا

سیدحسن هاشمی افزود: سال گذشته برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بهویژه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و واحد بیرجند توأم با توفیقات ارزشمند بود و این توفیقات و مطالب مرهون همت بلند و جستجو و مجاهدت خالصانه یکایک همکاران است. میمانه از تلاش‌های آرزومند همه اعضای هیئت لمی و اداری و تشکر و قدردانی می‌کنم.

و ادامه داد: منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه ایشان در ام نوروزی در مینه تولید انشبنیان دانشگاه رین سرلوحه مه فعالیت‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی واهد بود.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در انشگاه آزاد اسلامی راسان نهاد جنوبی نیز گفت: ماه مبارک رمضان بهترینو

اسلام محمد حاجی‌زاده اضافه کرد: امیدواریم از خوانش رحمت الهی در این ماه پرفیض و رحمت استفاده کنیم.

وی ویت تقوا، رهیزکاری و احیای ائل انسانی و اخلاقی را از رکات ماه رمضان برشمرد و بیان کرد: قطعاً مریای. پيرامون رین انشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با همت مضاعف خواهند کرد.

انتهای ام/4121/4062/

خروج از نسخه موبایل