مجله علمی و پزشکی

تهدید جدید روس ها؛امکان سقوط ایستگاه فضایی روی آمریکا و اروپا وجود دارد!

ارش رآنلاین و به نقل از اسپیس،‌ «دیمیتری روگوزین»، مدیر آژانس فضایی روسیه اندکی پس از نرانی‌ها و در واکنش به ریم‌های مریکا علیه روسیه، منتشر شده است.

روگوزین در رشته وییت‌هایی: آیا می‌خواهید همکاری ما در ایستگاه فضایی بین‌المللی را از بین ببرید؟ اگر با ما کار کنید، چه کسی را از مدار خارج می‌کند و در ایالات متحده آمریکا نمی‌افتد؟ ممکن است این سازه ۵۰۰ تنی بر ن و هند نیز وجود داشته باشد. آیا می‌خواهید آنها را با چنین چشم‌اندازی تهدید نید؟ ایستگاه فضایی از راز روسیه عبور نمی‌کند بنابراین همه‌ی خطرها متوجه شماست. رای این خطرها آماده اید؟

روگوزین با کنایه به ایلان ماسک و پروژه ماهواره های اینترنتی شرکت اسپیس ایکس گفت: تاجران با استعداد شما مدار نزدیک زمین را آلوده کرده اند و فضانوردان ما فضایی را طوری هدایت می کنند که به این آسیب ها آسیب نرسانند.

وی افزود: شاید رئیس جمهور مهور بایدن “در باغ نباشد” اما به وی م نید که فضانوردان ما چگونه مدار رکت ایستگاه رخنوردان رخاننا رخنیا نا ر نا ر نا رنی

روگوزین در توییت دیگری تاکید کرد: آیا برای اینها مواد مصرف می کنید؟ ایان وقتی در الرنامه‌ریزی برای تحریم هستید، آلزایمر داشتن (اشاره به بایدن) آن ردی که این تحرویم‌ها را نوشته است.

46

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا