فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۳ برای خدمت سربازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ارش گزارشی آنلاین، سازمان وظیفه مومی مدیریت جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ک

قبل از ن مشمولیت ترک کرده و یاغ التحصیل اندا ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال مام) ، ۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

انش موزان، انشجویان و طلاب علوم دینی مشمولی که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات بوده است. لی تعیین تحصیل به تحصیل هستند ر صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج یا راغت از تحصیل، مدت یک ال مهلت معرفی خواهند شد.

متعهدین خدمت در نیروهای مسلح دولتی که قبل از انجام عملیات، به هر دلیلی شرایط تاریخ ادامه خدمت را ندارد، از انصراف از انصراف از مدتی قبل، به مدت 6 ماه مهلت تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برای ادامه خدمت دوره ضروری اقدام. نند.

ش

همچنین مشمولانی که در مهلت تعیین وضعیت خدمتی خود را مشخص می‌کنند، وظیفه اصلی 10 قانون وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استفاده، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی; م ور روانه کسب و … مقابله و .

طبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها در زمان صلح تا 3 90 روز اضافه خدمت و مدت زمان غیبت اولیه آنها در زمان صلح بیشتر از 3 ماه باشد تا 180 روز اضافه شود.

مشمولانی که مدت غیبت اول از یک سال می‌باشد، لاوه بر ماه اضافه می‌شود، مشمول فراری نیز ایجاد می‌شود و به مر.

در این اطلاعیه آمده است: درخواستان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان رپیام رسان روش نشانی khabaresabazi @ از آخرین اخبار مربوطه ملع وند.

خروج از نسخه موبایل