مجله ورزشی

استیلی: نباید با یک شکست خودزنی کنیم/ از کادر فنی حمایت می‌کنیم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان، گفت: تیم ملی در آستانه انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی قرار دارد و زیر سوال بردن جستجوها و زحمات اعضای تیم در این مقطع، منصفانه نیست.

به گزارش مجله رز به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آخرین شرایط ویژه تیم ملی اظهار کرد: ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبی همراه و حامی تیم ملی بودند، باید بگویم یک سفر سفر را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم. آزیکنان با غذای کافی برای مرین فردا آماده می شوند. وشبختانه نتایج تست مه اعضای تیم از جمله خود من نبوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم مرین را به خوبی و با ادبی در مشهد می کنیم و برای انجام بازی برابر لبنانات .

استیلی مچنین اضافه کرد: ت راسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم وصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. راسیون از هدایت و بازیکنان حمایت می‌کند و به وبی می‌دانیم این مدت تلاش زیادی انجام داد تا آشنا شود. نباید با شکست ودزنی کنیم و در آن بازی مقابل لبنان، برخی موضوعات نادرست را مطرح کنند. نهم شرایطی که ما می‌توانیم همچنان صدر ول را پس رد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: تلاش آقای اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم، این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده بازی و با انجام یک مسابقات خوب را به پایان برسانیم.
انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا