۱۰ درمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه‌های بلندتر

اید شما حتی یک ار دنبال بهترین راه برای داشتن مژه های پرپشت تر و بلندتر اشید. و در نهایت هیچ چیز مفیدی نمی‌یابید، اما در این مقاله راه‌های طبیعی رای رمان مژه‌هایتان و بلندتر و ضخیم‌تر کردن آن‌ها ورده است.

. رمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه بلند با استفاده از روغن کرچک

اسید ریسینولیک جزء اصلی روغن کرچک است و حدود ۹۰ رصد آن را تشکیل می دهد. این اسید پتانسیل مک به توقف ریزش مو را نشان داده است. نابراین، ممکن است یک گزینه برای حفظ ضخامت مژه‌های شما نیز باشد. این حال، یک مورد بالینی نشان می دهد که ویسکوزیته در روغن کرچک ممکن است به مات شدن مو و خشکی نرسد. نابراین، قبل از این که این دارو را امتحان کنید، با متخصصین پوست خود مشورت کنید.

عشق چایخوری روغن کرچک و چند سواب پنبه نیاز دارید. قبل از استفاده از روغن کرچک، مژه های خود را کاملاً با آب تمیز کنید و با یک پاک کننده ملایم نها را خشک کنید. واب نبه‌ای را به روغن کرچک آغشته نید و آن را در امتداد خطوط مژه بالا و پایین بمالید. از ورود روغن به چشم خودداری نید. این روغن را شبانه استفاده کنید تا شب روی پوست و مژه های شما مانده و فردا صبح بشویید.

. روغن نارگیل

روغن نارگیل به لیل اثر نافذ آن برای مراقبت از مو استفاده می‌شود که به جلوگیری از ریزش روتین کمک می‌کند. از این رو، ممکن است برای درمان مژه‌های نازک و آسیب دیده و کمک به رشد مجدد آن‌ها نیز استفاده شود. این حال، هنگام استفاده از روغن نارگیل مراقب باشید. ممکن است لایه‌ای روغنی روی مژه‌های شما باقی بماند که نها را سنگین نمی‌کند.

روغن عشق چایخوری نارگیل و یک دسته واب پنبه نیاز دارید. در استفاده از روغن، مژه‌های خود را با و صابون ملایم قبل از خشک کردن نها تمیز کنید. واب پنبه‌های را به روغن نارگیل آغشته کنید و آن را در امتداد خطوط مژه بالا و پایین بمالید. از ورود روغن به خودداری کنید و یک شب روی پوست را بریزید و صبح روز بعد آن را بشویید.

. رمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه بلند با استفاده از ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است و باعث افزایش ریزش مو می شود و از این رو، ممکن است به بلندتر ن مژه‌ها کمک کند.

وامین را می‌توانم به صورت موضعی روی مژه‌های خود استفاده کنید. آن را به نوان مکمل خوراکی بی خطر است، اما قبل از مصرف مکمل ها، برای دوز صحیح یک پزشک و صحبت کنید.

. ای سبز

ای سبزکات منبع غنی پلی فنل به نام اپی گالوچین-3-گالات (EGG) است که می‌تواند به رشد مو کمک کند. از این رو، ممکن است به رشد مژه‌های شما نیز مک کند.

عشق چایخوری رگ چای سبز (یا چای کیسه ای) و ۱ فنجان آب داغ نیاز ارید. این دو ماده را با هم مخلوط کرده و به مدت ۵ ا ۱۰ دقیقه میل کنید. مایع را افرده و گرم نوشید. می‌توان از چای را خنک کرد و با یک سواب نبه‌ای آن را به ورت موضعی روی خطوط مژه بالا و الایی نی مایی نی زد. ای را و بار ر روز بنوشید و روزانه یک ار به صورت موضعی استفاده کنید.

رمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه‌ بلندتر

. رمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه بلند با مک ماساژ

ماساژ بهبود ردش و کمک می‌کند. انجام دادن ماساژ پوست سر، چه روغن و چه آن، می‌تواند طول و ضخامت مو را بهبود بخشد. ملایم لک‌ها به شما کمک کنید نتایج مشابهی بگیرید.

. روغن وست لیمو

مطالعه‌ی مخصوص روغن لیمو می‌تواند به رمان کنه مژه و رشد سریع‌تر مو کمک کند، اما این مطالعه بر روی مرگ است. مطالعات ری برای اثبات مشابه بر روی انسان مورد نیاز است.

ما به وست ۱-۲ لیمو، روغن نارگیل یا ون و سواب‌های پنبه‌های نیاز دارید. وست لیمو را در لیوان کوچک بریزید و چند قاشق غذاخوری روغن زیتون یا نارگیل را به آن اضافه کنید. وست‌ها را با فشار دهید روغن‌های پوست گرفته شود. اجازه مخلوط یک شب ماند. واب نبه‌های را به این مخلوط آغشته کنید و آن را روی خطوط مژه‌های بالا و پایین خود بمالید و از ورود به چشم ود. ارید ند ساعت ماند و آن را بشویید. می‌توان این کار را 1 یا 2 در روز انجام داد یا از این مخلوط استفاده کرد و تا ردا صبح برود.

. رمان انگی برای ویت و داشتن مژه بلند با استفاده از وازلین (ژله نفتی)

واژینن (ژله فیتی) میتوودد پلوشی شمارارا مرصوب كرد و از آيب آيب رضا جولگي كند. این حال، مطالعه‌های در مورد وانایی وازلین در کمک به رشد مژه وجود ندارد.

مقداری وازلین (در ورت نیاز) روی یک سواب پنبه‌ای بردارید و آن را روی لک‌های بالا و پایین بمالید. مطمئن شوید که از وارد شدن به خود شوید. ارید شب روی پوست بماند و صبح روز بعد ن را بشویم.

. ره ا

ره اَرشار از ویتامین C، نتی اکسیدان‌ها و خواص ضدی است. وامین C از رادیکال‌های آزاد می‌کند و کلاژن را تقویت می‌کند. از این رو، کره امت ممکن است به ما کمک کند تا مژه‌های خود را حفظ کرده و رشد کنند، آن‌ها را تقویت کنید.

مقدار می کره شیا را بردارید و آن را بین انگشتان خود بمالید تا ذوب شود. ن را روی مژه های بالا و پایین بمالید. ارید روی آن ماند.

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی یک ترکیب فنلی به نام اولئوروپئین است. ر مطالعه ر روی موش، اولئوروپئین رشد مو را افزایش داد. از این رو، ممکن است به لندتر نمژه‌ها کمک ند.

ما به -4 قطره روغن زیتون و ۱-۲ سواب پنبه نیاز دارید. ند ره روغن ون را روی پنبه بریزید و ن را به مژه های الا و پایین بمالید. ارید روغن به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

. مکمل وتین

مبود وتین می تواند باعث ریزش مو در پوست ر، ابروها و مژه ها شود. مرف مکمل‌های وتین ممکن است برای بهبود این وضعیت مک‌کند. رای وز صحیح مکمل های بیوتین با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. رکیبی از این درمان‌ها ممکن است به رمیم مژه‌های نازک شما کمک کند. این حال، رای لوگیری از آسیب ر و نازک شدن مژه‌های خود، باید تغییر سبک زندگی خود را نیز رنظر بگیرید.

منبع: اشگاه رنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل