مجله علمی و پزشکی

واکسنی با صد در صد کارآمدی علیه تاثیر شدید ویروس کرونا ساخته شد

این شرکت ها مربوط به ات واکسن را به رگولاتورها ارائه کرده اند. به گفته سانوفی (فرانسوی) و گلاکسو اسمیت کلاین (انگلیسی) آزمایش های بالینی واکسن نشان می دهد تزریق 2 دز از واکسن “سانوفی- GSK» از نوع شدید کوید 19 و بستری شدن فرد در بیمارستان به میزان 100 درصد مانع می شود. ند. نها ایمنی واکسن نیز در مناسب است.

در این میان یک تحقیق نشان می‌دهد که از واکسن‌کننده به عنوان بوستر برای افراد استفاده می‌شود که قبلاً یک دز از واکسن دیگری دریافت می‌کند، بین رادیو خنثی‌کننده‌های ویروس در بدن دریافت 18 تا 30 بار افزایش می‌یابد.

هر چند به نظر می تواند بر محصول سانوفی-گلاکسو تأثیر بگذارد در جلوگیری از به شدت نوع کووید 19 و بستری شدن با واکسن های مبتنی بر فناوری clone یکسان است، اما در جلوگیری از بروز بیماری پس از ابتلای فرد به کووید 19 کارآمدی کمتری دارد. این و شرکت ادعا کرده است که تاثیر واکسن در لوگیری از علائم ووید ۱۹ در ۵۸ رصد دارد.

این در حالی است که بیش از 10 میلیارد دلار در جهان وارد شده است. این امر نشان می دهد که برای واکسن جدید این ماری مربوط به ورهای فقیرتر و همچنین طرح ای تزریق واکسنو است.

واکسن انوفی- لاکسو چند مزیت بر نمونه های فعلی دارد. نخست که می و آن واکسن ذکر می کنم را در محیط نگهداری نگهداری می کند، نابراین حمل ونقل و ذخیره سازی آن از واکسن هریایی. مین این محصول بر ناچنری نوترکیب ساخته شده است.

46

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا