مجله علمی و پزشکی

همکاری بهترین دوربین دنیا با سامسونگ/ اس۲۵ بهترین گوشی سال آینده خواهد شد!/ عکس

تینا مزدکی: بر اساس اطلاعات موجود گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از سنسور GN۳ سامسونگ استفاده می‌کنند که بسیار شبیه به سنسور ISOCELL GN۵ گلکسی اس ۲۲ است. GN۳ یک سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی با پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۰ میکرومتر است و از فناوری Tetrapixel سامسونگ برای عکس‌های واضح استفاده می‌کند.

اواخر سال گذشته، یک افشاگر گفت که گلکسی S۲۵ و S۲۵ Plus GN۳ از سنسور سونی استفاده خواهد کرد؛ البته که گزارش جدیدی از ETNEWS کره‌ای ظاهرا این موضوع را تایید کرد و به احتمال خیلی زیاد، شاهد تغییربزرگی در دوربین سامسونگ خواهیم بود.

این گزارش می‌گوید که سونی در حال انتقال برخی از مراحل فرآیند تولید حسگر تصویر به کشور اصلی سامسونگ، یعنی کره جنوبی است. این رسانه اشاره می‌کند که سونی اولین تولید کننده سنسور تصویر است و این در حالی است که ادعا نمی‌کند که سونی برای گلکسی اس ۲۵ سنسور تولید خواهد کرد، اما اشاره می‌کند که سامسونگ از ترکیبی از سنسورهای سونی و سنسورهای خودش در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد.

همکاری بهترین دوربین دنیا با سامسونگ/ اس۲۵ بهترین گوشی سال آینده خواهد شد!/ عکس

سنسور جدید ممکن است بهتر از محصولات فعلی سونی باشد و این شرکت ژاپنی می‌تواند فرآیند پوشش جدیدی را برای بهبود کیفیت سنسور اضافه کند. در حالی که دوربین‌های سونی احتمالاً به گلکسی اس ۲۵ کمک می‌کنند تا با سایر گوشی‌ها رقابت بهتری داشته باشد، ورود این شرکت به کره می‌تواند بر بخش LSI سامسونگ فشار وارد کند، اما به نظر می‌رسد این ریسکی است که این شرکت مایل به انجام آن است.

همچنین شایعه شده است که سری S سال آینده سامسونگ دارای ظاهری جدید خواهد بود. نسخه‌های مجهز به کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ممکن است عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۶ داشته باشند. به خاطر داشته باشید که تا معرفی گوشی‌های جدید نزدیک به یک سال دیگر باقی مانده‌ و خیلی چیزها می‌توانند از حالا تا آن زمان تغییر کنند.

منبع: phonearena

22323

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا