مجله علمی و پزشکی

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

مجموع آمار مبتلایان به کوید -19 در جهان به میلیون نفر و 474 693 725 هزار و 725 هزار و 232 نفر بالغ و 6 میلیون و 122 هزار و 43 نفر نیز بر اثر این بیماری رنج می برند و 410 میلیون و 387 هزار و 833 نفر از بیماران نیز می شوند. اکنون ود افته‌اند.

به گزارش مجله رز، بر اساس آمارهای رسمی همه گیری آمریکا، آمریکا با بیش از 81.4 میلیون بیمار و بیش از 999 هزار قربانی در صدر فهرست درگیر با این بیماری قرار دارد و نیز با آمار بیش از 43 میلیون نفر از آمریکا در رتبه بندی قرار دارد. وم لحاظ جهانی میزان قرار گرفته است.

منین آمار مبتلایان به کوید-19 در برزیل هم از 29.6 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر آذر سومین کشورمان رزیل در عین الا بیش از 657 ار آن باخته پس از ایالات متحده، ومین رکورددار تعداد قربانیان و وید 19 در جهان محسوب می شود.

از آن هند با بیش از 516 ار قربانی، سومین کشور به لحاظ الاترین آمار مرگ و میر رونایی در این راستا است.

همچنین در اروپا، روسیه با گذشتن از آمار 365 هزار قربانی، هم اکنون بالاترین آمار مرگ و میر استرالیایی را در بین این منطقه دارد و در جهان چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی های این بیماری است.

:

ول روز شده اندمی آنی رونا

بنابر جدول بهروز در پایگاه اطلاع رسانی “ورلدامتر” مبتلایان و قربانیان این بیماری در 10 کشوری که طبق گزارش های رسمی بالاترین آمارها را تجربه کرده اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است;

# نام ور مجموع مبتلایان مجموع ربانیان
1 ایالات متحده آمریکا ، ،
2 ند ، ،
3 رزیل ، ،
4 رانسه ، ،
5 انگلیس ، ،
6 لمان ، ،
7 روسیه ، ،
8 رکیه ، ،
9. ایتالیا ، ،
10 اسپانیا ، ،

همچنین ایران نیز با مجموع هفت میلیون و 143 هزار و 409 مورد آسیب و 139 هزار و 735 مورد آسیب ناشی از بیماری کوید -19 در حال حاضر در رتبه پانزدهم در بین دارای بیشترین آمار مبتلایان به موقعیت قرار دارد.

بر اساس آمار فوق پس از ایالات متحده آمریکا، هند و برزیل در فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، آرژانتین، ویتنام، هلند، ایران، ژاپن، کلمبیا، اندونزی، لهستان، مکزیک، آمریکا استرالیا، مالزی، رژیم غذایی، جمهوری چک، بلژیک، آفریقای جنوبی، فی پیپین، رو، اتریش، پرتغال، تایلند، کانادا، شیلی و رو، اتریش، رتغال، ایلند، کانادا، شیلی و

روند افزایش آمار به بیماری ووید-۱۹ که اکنون در ۲۲۵ ور

ر این لینک مشروح آمار گستردگی ویروس‌ها در جهان و جدول شامل تمام جزئیات ماری در مه ورها و منری ری ونگیری ری است.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا