مجله علمی و پزشکی

عادت‌های رایجی که پیرتان می‌کند

نچه ما می‌خوریم، میزان جابجایی ما، خلق و خو و شخصیت ما، همه و همه بر رعت پیر شدن ما تأثیرگذار هستند. ر میمی که روزانه می‌گیرم، می‌توان به سن بیولوژیکی بدن مورت می‌گیرم، روزانه می‌تواند بیولوژیکی را کاهش دهد و یا باعث آسیب شود.

مشکلات افظه ای، ن و چروک، تحلیل رفتن ماهیچه ها، گرفتگی پوست و کوفتگی، برخی از این لائم، نشانه پیر شدن است. با مشاهده این علائم نگران کننده، ممکن است وحشتناک باشد این لائم نگران کننده ممکن است وحشتناک باشد و به محصولات بهداشتی ضدپیری ریو برسد.

رعایت و اصلاح عادات روزانه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ از آنجر برروی موریدی كه میتوودد روند پیریرا

زندگی م تحرک یکی از واملی را کاهش مر و داشتن زندگی کوتاه است. ر اینجا می‌خواهیم ۱۰ عادتی که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

– نشستن در مام ول روز

ر نشستن در طول روز و داشتن یک سبک زندگی بدون تحرک در واقعه ای از فرد می شود. از خطرهای افزایش به بیماری‌های مزمن گرفته شده تا ماری‌های دیگر، می‌شود تا فرد ر به رطان‌های خاص، ارئه شود. نیست این عادات مسموم باعث می شود تا ما سریعتر پیر را بگیریم.

نشستن

– وردن غذاهای ناسالم

احسانی رشاری ازبه اشعا، لسترول بد، قندر و سدیم میتوانند التهاب را در نودم. ر شدن به نوان یک الت سختی مزمن در نظر گرفته می‌شود که ووردن غذا‌های ناسالم نمی‌تواند سرعت بخشد.

– نخندیدن

اگر ما به اندازه کافی نمی‌خندید، سعی کنید یک رنامه خنده دار و یا یک نمایش کمدی را ماشا کنید. را که نخندیدن به میزان کافی به معتاد شدن می‌شود و همین مسئله می‌تواند لول‌های شما را برای مقاله بدهد. نده، اعث کاهش ورمونهای شادی آور می‌شود و حس وب بودن (داشتن احساس خوب) را تقویت می‌کند.

– ماندن در انه

ر از عواملی که باعث تسریع روند پیری می‌شود، ماندن در آن است. نابر این به آن رسیده تا کفش هایتان را به انجام و فعالیت های زمان های انجام شده . انید در خانه ماندن ادامه می دهد برعین روند پیر شدن، می توان بر لامت ذهنی شما را نیز رها کرد.

– ما وابی

ای پیر ردن خود، تا نیمه شب رای مشاهده یک لم و یا کار بیدار نمانید. وهش، تنها یک درست نخوابیدن می‌تواند سلول‌های بدن یک رد رگسال را سریعتر کند. وب وابید ا وان بمانید.

– در زندگی

مسیر و یا و انگیزه در نگی از موارد دیگری است که می‌توان به شما احساس کرد و عاملی برای تسریع ری.

– ار و الکل

مصرف نوشیدنی‌های الکلی و یا سیگار کشیدن از موارد دیگری که باعث تسریع پیری می‌شوند. در حالی که ممکن است این موارد به ما خوشحالی و یا هیجانی موقتی ند، اما باید آنید در واقع دزدیدن و کم کردن.

– نورهای مصنوعی

ر مطالعات انجام شده، نورهای مصنوعی از گوشی های وشمند و صفحه های نمایشی (مانند تلویزیون، منتور و. اساس یک تحقیق، «نور آبی» و نمایش امپیوتر و تلفن‌های هوشمند پیامی زودرس می‌شود.

نور آبی

– مان الکترومغناطیسی

می‌شود تابش‌های میدان الکترومغناظی ناشی از نسل پنجم تلفن همراه (5G) دارای راتی بر سیستم ایمنی بدن است.

– لودگی های محیطی

لودگی‌های محیطی و رار گرفتن در برخی موارد خاص، یکی از عوامل پیری است.

منبع: اشگاه رنگاران جوان

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا