مجله هنر و فرهنگ

پایان نخستین پویش ملی تولیدات رسانه‌ای حاج‌قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرکرد در مراسمی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی از 25 استاد، کارمند و دانشجوی برتر دانشگاه های سراسر کشور در اولین پویش ملی تولیدات رسانه های حاجقاسم سلیمانی تجلیل شد.(بیشتر بخوانید)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این آیین با تبریک اعیاد پربرکت شعبانیه اظهار کرد: بهترین ارمغان الهی دین است و دین نیازترین نیاز زندگی انسانهاست.

حجت الاسلام محمد شریفانی افزود: برای موفقیت در این دنیا باید از دین یا از عقل یا از حیا بهره بگیریم، قرآن به ما دستور داد که همه وجودت را خرج دین کن و با همه وجودت به دین رو بیاور; این نیست که حافظ ماست و استعدادهای ما را شکوفا می‌کند.

وی نوان کرد: اگر دین را به یک درخت شبیه نیم، ریشه‌های این رخت، اورها و اعتقاداتی است که در عمق جان من و ش نیست. مام رکاتی که ما در زندگی‌مان داریم، ریشه‌های ما را انجام می‌دهند. اگر نماز می‌خوانیم، اگر مقید به اب و اصولی م، همه به لیل آن باوری دارند که دین در نهاد ما نهاده است.

ایان اولین پویش ملی تولیدات رسانه های حاج قاسم لیمانی

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه رسالت اصلی دین، تربیت انسان هاست، تبیین کرد: اگر چشمی پیدا می کنند که حاضرند جانشان را در طبق اخلاص بگذارند و مدال افتخار شهید را به اختصاص بدهند، ریشه در همان باور و اعتقاد دینی دارد.

مسئول مقام معظم رهبری در دانشگاه نهاد آزاد اسلامی ایران کرد: شهیدان ما در اوج قله اخلاق و مصداق محسنین هستند، شهید حاجقاسم سلیمانی بهعنوان الگوی اخلاقی معرفی و سردار دلها شد.

ریفانی آن کرد: دین، شهادت و قرآن را به‌عنوان کتاب عمل و کتاب نظر برای ما انسانها به ارمغان آورده است. رآن این کتاب مانی را بدانید و بیشتر از قرآن مأنوس وید.

ر این پویش رئیس انشگاه اد رکرد با تبریک اعیاد شعبانیه بهویژه ولادت باسعادت حضرت قائم (عج) و بزرگداشت روز شهدا گفت: نامگذاری 22 اسفند ماه بهعنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنیبر راهاندازی بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیانگر مقام والا و با عظمت شهدا. و قداست خون شهیدان در مرحلۀ انقلاب اسلامی ایران است.

ابراهیم رحیمی یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی بهویژه شهید والامقام سردار شهید حاجقاسم سلیمانی و هفت شهید دانشجو و پنج شهید گمنام منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد را گرامی داشت.

وی با ارائه از مهمترین فعالیتهای علمی، پژوهشی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان در سال 1400 با تلاش استادان، متخصصان و دانشجویان موفق به کسب افتخارات بسیار در حوزه ها. مختلف است.

ایان اولین پویش ملی تولیدات رسانه های حاج قاسم لیمانی

مسئول مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم یادآور شد: همزمان با سالروز بزرگداشت مقام شهدا، اختتامیه اولین ملی حاج قاسم سلیمانی ویژه دانشگاهیان سراسر کشور با حضور دانشگاهی و مسئولان استانی و کشوری در سالن اجتماعات ردار شهید اج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجتالاسلام رضا قاسمینژاد ادامه داد: در این پویش ملی 1000 نفر از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور در بخشهای مختلف فیلم و کلیپ، عکس، پادکست، فضای مجازی و طراحی با هم به رقابت پرداختند که از هر رشته پنج نفر و در مجموع. نفر از داور و داوری موفق به کسب ناوین برتر اول تا پنجم شدند.

به گزارش آنا، ادای احترام به هفت شهید دانشجو و پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، تجلیل از دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری توسط حجت الاسلام محمد شریفانی، تجلیل از 60 برگزیده مسابقات سراسری شفاهی و کتبی قرآن. و عترت (ع) در بخش استادان، کارکنان و دانشجویان، پخش سرود تصنیف سردار دلها، یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی توسط گروه کشوری نسیم صبا لردگان از دیگر برنامه های این پویش ملی در شهرکرد بود.

انتهای ام/4103/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا