مجله ورزشی

سپاهان-زنیت به زودی در سن‌پترزبورگ

مجله رز/اصفهان با اعلام مدیر عامل سپاهان مرحله برگشت دیدار دوستانه تیم‌های سپاهان و زنیت روسیه به زودی در روسیه برگزار خواهد شد.

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت روسیه در راستای قرارداد خواهرخواندگی میان ۲ باشگاه، بهمن ماه گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که با حساب ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

حال با گذشت حدود ۶ ماه از این رقابت، محمدرضا ساکت در خصوص مرحله برگشت این دیدار اظهار کرد: این دیدار به زودی به میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد و سفری به روسیه خواهیم داشت. همیشه در همراهی با رسانه‌ها پیشگام بوده‌ایم که نمونه آن اعزام خبرنگار برای بازی‌های آسیایی عربستان است. برای بازی دوستانه پیش رو نیز نماینده رسانه‌ها را همراه خواهیم داشت.

به گزارش مجله رز، دور رفت این تقابل دوستانه که در اواسط لیگ بیست‌ودوم و جام حذفی برگزار شد با اعتراضات زیادی از سوی رقبا پایتخت‌نشین همراه بود و امسال نیز به احتمال زیاد در زمان لیگ خواهد بود، اما به گفته کارشناسان این بازی‌ها به تقویت سطح رقابت‌های لیگ کمک می‌کند. زمان برگزاری این دیدار ۱۶ شهریورماه و از ساعت ۲۰ اعلام شده است.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا