ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

“مایک گرینلی” سازنده “MDA” در یک بیانیه گفت: تصاویر گرفته شده توسط ماهواره های ما که به دلیل وجود شرایط آب و هوایی به فرد است، با سایر منابع تصویری از شرکت های تجاری رصد زمین، ادغام و تجزیه و تحلیل و تحلیل. واهند گزارش‌های اطلاعاتی جامع و نزدیک به ر لحظه را برای مردم تهیه نند.

وی افزود: ما مفتخریم که می‌توانیم از قابلیت‌های ماهواره‌های راداری خود استفاده کنیم و بتوانیم هر کاری را در توان خود برای کمک به دولت برای محافظت از محیط‌های مختلف انجام دهیم.

رکت «مک‌دونالد، دتوایلر و شرکا» که اختصار «MDA» نامیده می‌شود، یک رکت چندملیتی ارتباطات و فناوری کانادایی است. این شرکت، شعبه‌های خارجی در سراسر آندا و آمریکا دارد. مهم ترین محصولات این شرکت شامل “کانادارم” است که توسط “شاتل ایی ناسا” استفاده می شود و همچنین “کانادرم2” و “رفض”

“کانادارم”(Canadarm) مجموعه‌ای از مکان‌های مکانیکی است که روی اتل‌های فضایی و ایستگاه فضایی نصب می‌شود تا بار ال‌های فضایی و ایستگاه‌های فضایی نصب می‌شود تا بارها و بارها انجام شود. این ابزار توسط “آژانس فضایی کانادا” طراحی و ساخته می شود.

ابلیتهای راداری “MDA” قابل توجه است. به عنوان مثال، این شرکت ماهواره “Radarsat-2” را که از دسامبر 2007 دور سیاره ما میچرخد و همچنین فضاپیمای “Radarsat Constellation” را در ژوئن 2019 بر فراز موشک “فالکون 9” متعلق به شرکت “اسپیسایکس” ساخته است. مار مین پرتاب شدند.

آنیه وتا “گرینلی” مشخص است که “MDA” به اموزش ماهواره‌های شرکت‌های دیگر نگاه خواهد کرد.

رخی احتمالات وجود دارد. رای مثال، شرکت “کاپلا اسپیس”(Capella Space) Online ) و بلکااسکای “(BlackSky) ادارات می شوند، عکسهایی از تهاجم روسیه به مردم و عوامل آن گرفته شده است. می دهد خسارات سنگین به فروشگاه های مواد غذایی، خانه ها و سایر ساختمان های رنامی در ر محاصره شده “ماریوپل” (Mariupol) وارد شده است.

46

خروج از نسخه موبایل