مجله علمی و پزشکی

آمار جهانی کرونا؛ بیش از ۴۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مبتلا تاکنون

مجموع آمار مبتلایان به کوید -19 در جهان بیماران به میلیون و 458 582 909 هزار و 66 نفر بالغ و 66 هزار نفر از بیماران مبتلا به این بیماری رنج می‌برند و 391 میلیون نفر و 826 هزار و 946 نفر از بیماران مبتلا نیز هستند. اکنون ود افته‌اند.

به گزارش مجله رز، بر اساس آمارهای رسمی همه گیری، آمریکا با بیش از 81.1 میلیون نفر مبتلا و بیش از 993 هزار قربانی در صدر فهرست درگیر با این بیماری قرار دارد و نیز با آمار بیش از 42.9 میلیون نفر از مریکا در رتبه بندی شده است. وم به لحاظ جهانی میزان قرار گرفتن است.

منین آمار مبتلایان به کوید-19 در برزیل هم از 29.3 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر آذر سومین کشورمان رزیل در عین الا بیش از 655 ار آن باخته پس از ایالات متحده، ومین رکورددار تعداد قربانیان و وید 19 در جهان مورد نظر است.

از آن هند با بیش از 515 ار قربانی، سومین کشور به لحاظ الاترین آمار مرگ و میر رونایی در این راستا است.

همچنین در اروپا، روسیه با گذشتن از آمار 360 هزار قربانی، هم اکنون بالاترین آمار مرگ و میر استرالیایی را در بین این منطقه دارد و در جهان چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی های این بیماری است.

:

ول روز شده اندمی آنی رونا

بنابر جدول بهروز در پایگاه اطلاع رسانی “ورلدامتر” مبتلایان و قربانیان این بیماری در 10 کشوری که طبق گزارش های رسمی بالاترین آمارها را تجربه کرده اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است;

# نام ور مجموع مبتلایان مجموع ربانیان
1 ایالات متحده آمریکا ، ،
2 ند ، ،
3 رزیل ، ،
4 رانسه ، ،
5 انگلیس ، ،
6 روسیه ، ،
7 لمان ، ،
8 رکیه ، ،
9. ایتالیا ، ،
10 اسپانیا ، ،

همچنین ایران نیز با مجموع هفت میلیون و 123 هزار و 93 مورد و 138 هزار و 949 مورد آسیب ناشی از بیماری کوید -19 در حال حاضر در رتبه سیزدهم در بین دارای بیشترین آمار مبتلایان به موقعیت قرار دارد.

بر اساس آمار فوق از ایالات متحده آمریکا، هند و برزیل، در فرانسه، انگلیس، روسیه، آلمان، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، هلند، ایران کره جنوبی، ویتنام کلمبیا، اندونزی، لهستان، ژاپن، مکزیک، آفریقا , مالزی, رژیم غذایی, آفریقای جنوبی, جمهوری چک, فیلیپین, بلژیک, استرالیا, پرو, پرتغال, کانادا, شیلی, تایلند, اتریش و سوئیس نیز بیش از سه میلیون نفر ثبت شده است.

روند افزایش آمار به بیماری ووید-۱۹ که اکنون در ۲۲۵ ور

ر این لینک بیماری مشروح مار گستردگی در جهان و جدول اوی تمام آماری در مه کشورهای منطقه و مناطق درگیر صنعت رونای

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا