مجله ورزشی

خروج یک بازیکن از لیست پرسپولیس قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس امیدوار بود که بتواند با جذب یک مهاجم قرضی مجبور نشود بازیکنی را از لیست کنار بگذارد، اما بعد از استعلامی که مسئولان این باشگاه گرفتند متوجه شدند اگر بازیکنی را قرضی به تیمی بفرستند، جزء لیست تیمش حساب نخواهد شد، اما اگر بازیکنی را چه ایرانی و چه خارجی به خدمت بگیرند که بالای ۲۳ سال سن داشته باشد جزء نفرات بزرگسال به حساب خواهد آمد.

در چنین شرایطی قرار گرفتن یکی از بازیکنان بزرگسال پرسپولیس در خارج از لیست تقریبا قطعی است، زیرا یحیی به دنبال مهاجمی با شرایط سنی بزرگسال است و با همکاری چند ایجنت با دقت در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در این زمینه به نوعی ریش و قیچی را دست یحیی سپرده تا او خودش مهاجم خارجی مدنظرش را پیدا و به باشگاه معرفی کند. ناگفته نماند که او بودجه بالای یک میلیون دلار برای جذب مهاجم مدنظرش خواسته، اما این‌که مهاجم تازه‌وارد جای کدام بازیکن پرسپولیس را در لیست بگیرد، هنوز مشخص نیست. هرچند با شرایطی که برای میلاد سرلک پیش‌آمده، ادامه حضور سینا اسدبیگی در جمع سرخ‌پوشان به نوعی قطعی است. در این مورد قرعه به نام وحدت هنانوف یا احتمالا فرشاد فرجی می‌افتد.

البته هر بازیکنی مجبور به جدایی شود به صورت قرضی به تیم دیگری انتقال پیدا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا