مهمترین ویژگی های لباس کار اصل

لباس کار خارجی منحصر به فرد میتواند خالص و با مواد اصلی، شیمیایی یا مخلوطی از هر کدام خواهد بود. این مواد به مقدار پنبه موجود در آن بستگی دارد. به طور معمول مواد مناسب برای لباس های مهندسی و کار در محل کار، مواد ترگال کجره است، در نتیجه این ماده از 70% پنبه و 30% پلی استر ساخته شده است و به همین دلیل به آن مواد 30-70 می گویند. یکی از گزینه های متعدد مواد تراگال کجراه نگه داشتن گرمای فرد و قدرت کششی بیش از حد آن است.

لباس کار خارجی از کشور دارای پنبه اضافی هستند و خالص هستند. فراموش نکنید که هر چه مقدار پنبه روی لباس بیشتر باشد، در برابر تعریق و گرما مقاوم است.

پارچه لباس کار مهندسی و کارهای مختلف باید به گونه ای باشد که بعد از شست و شو رنگ خود را از دست ندهد. همچنین باید به ابعاد آن توجه داشته باشید تا خیلی گشاد یا چسبان نباشد. لباس کار باید کاملاً نرم باشد و نباید کف دست و پای نیرو را اذیت کند. اگر کار کارمند یا نیرو این بود که همیشه آستین‌های خود را بالا بزند، بهتر است لباس‌های کار آستین کوتاه به او دهید.

به هر حال، استفاده از مواد ترگال کجره برای همه مشاغل امکان پذیر نیست. همه اینها به نوع شغل بستگی دارد. واضح است که لباس های کار مهندسی با لباس های کارگر رستوران کاملاً متفاوت است.

پیشنهادات ایمنی لباسکار که باید مورد توجه قرار گیرند

همانطور که قبلاً گفته شد، این ماده باید قابل شستشو باشد و در تماس با آب رنگ خود را از دست ندهد.

لباس های کار باید نمایی عالی متناسب با نور داشته باشند.

در هنگام خرید لباس کار، این امکان را فراهم کنید که سطح ظریف کار در برابر استفاده افراطی حفظ شود.

نوع و مواد لباس کار باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کار و اصول اداره تعیین شود، به عنوان مثال، لباس کار کارگران معدن کاملاً متفاوت از لباس کار کارگران عادی است.

لباس های کار خارجی منحصر به فرد باید ماندگاری طولانی داشته باشند و هرگز به سادگی کثیف نشوند.

لباس های کار باید در برابر آتش سوزی و جرقه مقاوم باشند.

خرید از تولیدی لباس کار معتبر و عالی مانند ایمن صنعت ایران

چرا داشتن کفش های کتانی ایمنی در محل کار ضروری است؟

پا دومین قلب بدن است و اعصاب تمام اجزای بدن به آن متصل است. توجه را جلب می کند که بدانید در ایالات متحده بیش از 25٪ از حوادث کار با تصادفات پا مرتبط است. به همین دلیل باید با استفاده از کفش کتانی کار از این گنج خدادادی دفاع کنیم.

گزینه هایی از کفش های کتانی کار معمولی

از پا در برابر افتادن اجسام محافظت می کند. بدون شک، عملکرد مهم یک کفش کار معمولی محافظت از انگشت پا در برابر سقوط اجسام سنگین است. یک کفش کار معمولی باید حداقل 200 ژول وزن داشته باشد. کفش‌های کتانی کار معمولی به سه کلاس 30، 50 و 70 تقسیم می‌شوند که اساساً بر اساس مقدار قدرت ساکنی که می‌توانند تحمل کنند. کفش های کتانی فلزی از 70 ساخته شده اند و بهترین مقاومت را در برابر افتادن اجسام دارند. به همین دلیل، اساسا مناسب‌ترین نوع کفش‌های کتانی کار، کفش‌های کتانی فلزی هستند.

عمر طولانی

کفش های کتانی امنیتی نباید برای یک یا دو ماه استفاده شوند. کارمندان حداقل 8 تا 9 ساعت در روز را صرف کار می کنند، بنابراین استحکام کفش های کتانی کارگری باید بیش از حد باشد. بر پایه چرم بوفالو ممکن است بسیار محکم باشد و دیرتر فرسوده شود.

ایمنی نسبت به حال الکتریکی

کارکنانی که در بخش انرژی الکتریکی یا در مکان‌هایی که از انرژی الکتریکی و انرژی الکتریکی مراقبت می‌کنند، باید کفش‌های کتانی بپوشند که از انگشتان پا و کف پا در برابر جریان برق محافظت کند. موثرترین انتخاب کفش های کتانی فلزی است که از فرو رفتن اجسام نوک تیز در انگشتان پا جلوگیری می کند.

در صورتی که کفش های کتانی کار شما از جنس چرم ساخته شده باشند، انرژی الکتریکی را دفع می کنند و باعث آسیب می شوند.کارمندان ساعت های طولانی کار می کنند و واقعاً از کفش های کتانی خود احساس راحتی می کنند. همچنین کفش‌های کتانی کار صحیح باید به سادگی و به سرعت پوشیده شوند و کارمند نباید وقت خود را برای درآوردن یا گذاشتن کفش‌های کتانی تلف کند.

لباس ارتش

هر گروه و شرکتی لباس کار شخصی خود را دارد. سربازان و افسران نیروی زمینی باید به دلیل استتار در مکان‌های متعدد، لباس‌های ویژه نیروی زمینی بپوشند. اصولاً لباس نیروی دریایی دو مد دارد:

لباس بسیجی

محبوب ترین طرح برای لباس بسیجی، طرح پلنگ یا چریکی است. مطابق با هویت این لباس، شبیه منافذ پلنگ و پوست یا ابرهای فرو رفته است. برای طراحی پلنگ باید از متریال ترگال کجراه یا متریال کتان سرمه ای استفاده کنید. مواد کتانی ارتش به دلیل مواد پنبه ای بیش از حد برای یونیفرم های نیروی دریایی مناسب است، اما از پارچه ترگال گران تر است.

بهترین جنس پارچه برای خرید لباس کار

پنبه

وزن کتان بین 330 تا 480 گرم است. هر چه مقدار کتانی بالاتر باشد، مواد سنگین‌تر و ضخیم‌تر است. لباس‌های کتانی به 3 کلاس تقسیم می‌شوند: کتانی 30، کتان 70 و کتانی 100. اگر به دنبال لباس‌های کار با هزینه کم و در زمان مشابه هستید، به سادگی از مواد کتانی برای جوشکاری و کارهای سنگین و سخت استفاده کنید.

مواد تترون

مواد تترون نسبت به مواد مختلف بسیار ضخیم تر و نازک تر است، بنابراین عمدتا برای پیراهن های مردانه استفاده می شود. به دلیل ضخامت کم این ماده، برای لباس های کار لاغر مشابه لباس های رستورانی و گارسونی و روپوش های پزشکی استفاده می شود. انجام می دهند. این ماده خنک و قیمت مناسبی دارد.

لباس کار فلامنت کجراه

وزن لباس کار فیلامنت کجراه حدود 280 گرم و ضخامت آن از مواد تترون و ترگال بیشتر است و در نتیجه مقاومت آن از این مواد بیشتر است. به جرات می توان گفت که 90 درصد پوشاک کار ایرانی از این مواد است.

مواد ترگال

اکنون دو نوع ماده تراژال داریم، آسان و کج. الیاف استفاده شده روی این ماده پنبه و پلی استر می باشد. ماده ترگال درست مانند تترون است، اما مقاومت بیشتری دارد، بنابراین برای کت های آزمایشگاهی، کت های دانشکده، لباس های کار آشپزی و حتی لباس های کارآگاهی استفاده می شود. وزن این ماده حدود 240 گرم است و ارزش ارزانی دارد.

در طول مقاله، در مورد اهمیت لباس کار، کفش کار صحبت شد. واقعیت این است که به هیچ وجه نمی توان از خطرات و حوادث به طور کامل جلوگیری کرد، اما با کمک آن گجت ها تا حد زیادی از این حوادث در امان خواهید بود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از یک وب سایت شگفت انگیز و معتبر برای خرید لباس کار و کفش های ایمنی است. تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران مطمئنا یکی از بهترین گزینه ها است.

خروج از نسخه موبایل