مجله علمی و پزشکی

آمار کرونا در ایران، ۳ شهریور ۹۹/ شناسایی ۲۲۴۵ بیمار و ۱۳۳ فوتی جدید/ ۳۸۴۸ نفر در وضعیت شدید بیماری

تعداد قربانیان در ایران به 20،776 جلال رسیده است

آفتابنیوز؛

سیما سادات لاری جدیدترین آمارهای مربوط به مورد خاص روز دوشنبه در کشور و مرگ و میر ناشی از ویروس اضافه شده در 24 ساعت گذشته ، ظهر امروز (23 اوت 2016) و قطعی مطابق معیارهای تشخیصی ، 2245 بیمار جدید منتخب 19 در کشور توسعه یافته و 1132 مورد در بیمارستان بستری شده اند. و به همین دلیل ، تعداد 361 هزار و 150 بیمار مبتلا به Covid 19 بیمار به کشور خود رسیده اند.

وی اظهار داشت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، 133 بیمار مبتلا به Covid 19 نفر را از دست داده اند که تعداد کل درگذشتگان این بیماری به 20 هزار و 766 نفر رسیده است.

آمار افتخار در 3 سپتامبر 1999 ، ایران / شناسایی بیماران 133 و 2245 فوت تازه / 3848 که در شرایط جدی قرار دارند

از صحبت با وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه 311 هزار و 365 بیمار از بیمارستان مرخص شده اند یا تاکنون پذیرفته شده اند. همچنین از سال 3848 Covid 19 بیمار از این بیماری جدی مراقبت می کنند و 3،062،422 تست تشخیصی Covid 19 که در کشور انجام شده است.

چرا پیش بینی می کنید ، 26 استان کشورش ، اما آنها در حالت قرمز قرار دارند یا تاج به صورت راست تنظیم شده است ، همانطور که ماه ها می گذرد: مازندران ، تهران ، قم ، گلستان: شمال خراسان ، اردبیل ، آسپادانا ، البرز ، خراسان رضوی ، کرمان ، سمنان: ارمنستان در شرق ، مارکازی ، یزد در این وضعیت گیلان و قرمز. استان های فارس ، ایلام ، لرستان ، هرمزگان ، زنجان ، قزوین ، آذربایجان غربی ، بوشهر ، همدان ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه بویراحمد و به صورت ایستاده ایستاده اند.

از صحبت با وزارت بهداشت ، درباره وضعیت بیماری تاج استان ایلام گفت: “در آن استان پس از بیماری بسیار سنگین در ماه ژوئن که با همکاری مردم و مساعدت مسئولان استانی در رعایت پروتکل های ایمنی ، در ژوئن که نیمه اول ماه ژوئیه به طول انجامید ، شاهد کاهش بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستیم”. . بنابراین در بسیاری از موارد ، بستری شدن در بیمارستان و بیماری کرونا ویروس قلب در این کشور و در ماه آگوست نسبت به ماه جولای 20٪ کاهش یافته است. البته در روزهای اخیر شیب این روند نزولی تا حدودی کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر که تقسیم بندی آن به صورت آبدانان ، ایلام ، دره شهر ، دهلران و مهران در این منطقه در ایالت های سرخ قرار دارد و شهر های ایوان ، فرداوول و ملک شاهی در حالت آماده باش قرار دارند و البته در صورت بروز موارد جدید عروق کرونا ویروس در ایلان و مهران. بالاتر از میانگین استان است. ” .

با گذشت ماهها ادامه می دهد: “وقتی 9 مرداد 3396 موارد نجات بازرسی و گفته می شد در اماکن وسیع آن انجام می شود ، اگر شما همایش ها و کارگاه های مراکز ژامبون ، استان و از 70 نشانه استفاده کنید ، در واقع اصلاً مخالف نجات پروتکل ها نیستید که زمان مشخص شده به مقامات ارائه می شود و 34 واحد در صورت استفاده نیرو ؛ با آنلاین و موم شد “.

و صحبت در مورد وزارت بهداشت ، گفت: پروتکل های ایمنی برای استفاده افراد و عملکرد استان ایلام در هفته های آخر مرداد روند کاهشی دارد ، به منظور استفاده از شخص در میانه این استان 60.7٪ و 63.8٪ اتحادیه بوده است.

و وی افزود: “ما امیدواریم که مردم استان ایلام با رعایت احکام کم نظیر نسبت به پروتکل ها و استفاده از افراد ، مانند شستن دست ها ، و با رعایت موارد دور از دسترس اجتماعی و کمک به تجزیه مردانه ، و راحت تر و انتقال سریع من این زنجیره را در استان داشته باشند و هر چه سریعتر انجام شود ، اما مطمئناً این هم آنها را توصیه می کند. آنها در سرزمین “هستند”. با رعایت اصول نجات با استفاده از این سه چیز ، او سعی می کند تاج را به لطف مردی برگرداند ، تا شاید بتواند با این کار راحت تر کمک کند ، ما یک زنجیره انتقال داریم و برای کمک به آن در کشور خودشان.

لاری ادامه داد: از روزهای گریه برای شهدا ، ضمن تأکید بر لزوم انجام عزاداری ، طبق دستورالعمل صادره از سوی وزارت بهداشت ، از همه دانش آموزان و مداحان ابا عبدالله الحسین بازی عطش (ع) می خواهیم؛ تاسویی به عنوان سفرهای ضروری در تعطیلات عاشورا سفر می کند. ” آنها باید از امدادرسانی خودداری کنند و جرثقیل پروتکل های بهداشتی را که امسال داریم نگه داریم ، می دانیم که حسینی محرم با همه قسمت های آن مخلوط شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا