چگونه هر محتوایی را در شبکه های اجتماعی دانلود کنیم؟

آموزش دانلود فایل در اینستاگرام

ممکن است در حال گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی بوده باشید و ناگهان به پستی برخورد کرده باشید که دوست داشتید. حتی می‌تواند پستی باشد که شما نیاز دارید و می‌خواهید در تلفن همراه یا رایانه خود ذخیره کنید. در چنین مواردی می‌توانید دانلود کنید؟

در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان تصویر را مستقیماً ذخیره کرد، اما راه‌هایی برای دانلود از اینستاگرام و دیگر برنامه‌ها وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم به کاربرد دانلود از شبکه‌های اجتماعی بپردازیم و ببینیم که چگونه می‌توان یک پست موردنظر را از آن دانلود کرد با دیجی فالوور همراه باشید.

دانلود از شبکه‌های اجتماعی چه فایده‌ای دارد؟

اگر شما هم از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستید، به‌احتمال زیاد هرروز تصاویر یا ویدیوهایی را مشاهده می‌کنید که می‌خواهید در تلفن همراه خود ذخیره کنید. به عنوان مثال اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که می‌توانید پست‌های موردنظر خود را ببینید و در حساب کاربری خود ذخیره کنید، اما هیچ راهی برای ذخیره مستقیم آن‌ها در گالری موبایل وجود ندارد.

در چنین مواقعی باید از ابزارهای غیرمستقیم استفاده کنید و با استفاده از آن‌ها پست موردنظر را دانلود کنید. فراموش نکنید که راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد و باید ببینید کدام‌یک برای شما راحت است. به عنوان مثال، سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود فوری پست موردنظر استفاده کنید.

برای درک بهتر این موضوع، فرض کنید یک استوری اینستاگرام را دیده‌اید و می‌خواهید آن را در صفحه خود پست کنید. در چنین مواقعی باید ابتدا استوری را ذخیره کنید و سپس آن را منتشر کنید. گاهی اوقات کاربران از صفحه موبایل خود یک صفحه‌نمایش ضبط می‌کنند که در این صورت نام حساب شخص مربوطه نیز نمایش داده می‌شود.

ممکن است بخواهید نام حساب خود توضیحی نباشد، در این صورت باید از روش‌های دیگری استفاده کنید. در ادامه این مطلب راه‌هایی برای دانلود از شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به‌راحتی این کار را انجام دهید.

دانلود از اینستاگرام

اگر کاربر اینستاگرام هستید حتماً باید از اینستاگرام دانلود کنید. در چنین مواقعی اینستاگرام اجازه آپلود مستقیم را نمی‌دهد، پس چه کنیم؟ روش‌های مختلفی برای استفاده از این روش وجود دارد. در این قسمت از مقاله 3 راهکار کاربردی و حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که می‌توانید در هر پست یا استوری دانلود کنید.

البته، این ابزارها معمولاً به شما امکان می‌دهند از صفحات عمومی (صفحه‌هایی که خصوصی نیستند!) دانلود کنید و گاهی اوقات می‌توانید با ارائه جزئیات حساب خود، پست‌ها را از صفحات خصوصی نیز دانلود کنید.

از سایت‌ها برای دانلود از اینستاگرام استفاده کنید

اولین راه برای دانلود از اینستاگرام استفاده از سایت‌های آنلاین است. سایت‌های مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا لینک پست یا استوری موردنظر را دانلود کنید. در این‌گونه سایت‌ها کافی است لینک نشریه را مشخص کنید تا در اسرع وقت تصویر یا ویدیو در اختیار شما قرار گیرد.

در چنین ابزارهایی برای دانلود استوری کافی است لینک این صفحه را به ابزار بدهید تا بتوانید همه استوری ها را یکجا یا استوری موردنظر را دانلود کنید. برای دسترسی به این ابزارها، کافی است دانلودهای اینستاگرام را در گوگل جستجو کنید تا فهرستی از سایت‌های مختلف را دریافت کنید.

استفاده از اپلیکیشن های موبایل

یکی دیگر از راه‌های سریع و عالی برای دانلود پست‌های اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن های مختلف است! فرقی نمی‌کند کاربر اندروید باشید یا iOS، برنامه‌های متعددی برای هر دو وجود دارد. برای دسترسی به چنین اپلیکیشن هایی کافی است وارد بازار سیستم‌عامل موردنظر خود شوید و دانلود اینستاگرام را جستجو کنید تا اپلیکیشن های مختلف را مشاهده کنید.

برای دسترسی به این برنامه‌ها در اندروید از Marketplace و Google Play استفاده کنید و اگر سیستم‌عامل شما iOS است، فروشگاه اپل به شما در نصب این برنامه‌ها کمک می‌کند. هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند که باید ببینید کدام‌یک متناسب با نیاز شماست.

استفاده از ربات‌های تلگرام

یکی دیگر از راه‌های عالی برای دسترسی به پست‌های اینستاگرام استفاده از ربات‌های تلگرام است! تلگرام ربات‌های مختلفی دارد که می‌توانید پست و استوری موردنظر را از اینستاگرام دانلود کنید. این راحت است زیرا اکثر کاربران به‌راحتی می‌توانند در تلگرام کار کنند و دیگر نیازی به استفاده از یک برنامه جداگانه ندارند.

کافی است ربات دانلود اینستاگرام را جستجو کنید و با پیوند دادن به یک پست یا استوری آن را دانلود کنید. برای یافتن این ربات‌ها در گوگل، لیست ربات‌های قابل دانلود از اینستاگرام را جستجو کنید تا بهترین ربات‌ها را برای خود بیابید.

از پینترست دانلود کنید

پین‌تر است یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای محتوای عکس است. در پین‌تر است می‌توانید ایده‌های مختلفی را برای کسب‌وکار خود ببینید و از آن‌ها استفاده کنید. گاهی اوقات کاربران باید پیام‌های او را در تلفن همراه خود ذخیره کنند تا بتوانند بدون دسترسی به اینترنت از آن استفاده کنند. راه‌های مختلفی برای دانلود از پینترست وجود دارد، اما دو تا از آن‌ها بسیار کاربردی و حرفه‌ای هستند. در این قسمت می‌خواهیم نحوه دانلود از پینترست را یاد بگیریم تا بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید:

دانلود با افزونه Image Downloader در گوگل کروم

اولین راه برای دانلود از پینترست برای کاربرانی است که مرورگر کروم را روی رایانه خود نصب کرده‌اند. چنین افرادی با نصب یک افزونه ساده می‌توانند هر پست پینترست را که می‌خواهند به‌راحتی دانلود کنند. البته پلاگین های مختلفی در این زمینه وجود دارد که هرکدام کاربردها و قابلیت‌های خاص خود را دارند.

یکی از آسان‌ترین و بهترین افزونه‌ها برای دانلود پست‌های پینترست، Image Downloader است. با استفاده از این افزونه کافی است تصاویر موردنظر خود را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک در رایانه خود ذخیره کنید. استفاده از این افزونه بسیار آسان است و اگر از کاربران گوگل کروم هستید توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.

دانلود مستقیم در موبایل

اگر کاربر موبایل هستید، به‌راحتی می‌توانید پیام‌های موردنظر خود را دانلود کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است وارد شبکه اجتماعی پینترست شوید و روی آیکون دانلود در پست موردنظر کلیک کنید. تصاویر شروع به دانلود می‌کنند و شما می‌توانید آن‌ها را در تلفن همراه خود داشته باشید.

گاهی اوقات می‌توانید این کار را به‌صورت گروهی انجام دهید که ممکن است به وسایل جانبی نیاز داشته باشد. درهرصورت دانلود از پینترست به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر است. درحالی‌که برای دانلود از اینستاگرام باید راهنمای اینستاگرام را مطالعه کرده و پست‌های آن را که در بالا ارائه کرده‌ایم دانلود کنید.

شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی افراد ایفا می‌کنند و به دلیل این مشکل نیاز به پست‌های مختلف دارند. در چنین مواقعی بهتر است پست موردنظر را دانلود کنید تا در صورت نبود اینترنت و یا حذف پست آن را از دست ندهید. در این مقاله به‌طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم تا بتوانید به‌راحتی پست‌های مورد نظر خود را در کامپیوتر یا موبایل خود دانلود کنید.

خروج از نسخه موبایل