برپایی نمایشگاه‌های نوروزی صنایع دستی کرمانشاه از ۲۰ اسفند ماه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین ویسی در گفتگو با خبرنگار مهرتوان گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز می توانم از این فرصت به منظور معرفی و نمایش صنایع دستی استان کرمانشاه برای گردشگرانی که شهر استان کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب می کنند، استفاده کنند.

وی افزود: طی 2 سال گذشته به دلیلی برای شناسایی ویروس‌های میزان مسافرت‌ها و جذب گردشگران در استان‌ها به ویژه استان کرمانشاه کاهش یافت و در برپایی نمایشگاه‌های حضوری که برای نمایش و تولید صنایع دستی بر پاشد با مشکلاتی مواجه شد.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به مناسبتی که هرسال با نزدیکی ایام عید در اختیار هنرمندان استانگر استان کرمانشاه قرار می گیرد، تصریح کرد: با توجه به بهبود وضعیت وضعیت در کشور و پیش بینی های انجام شده برای میزان بالای سفرهای نوروزی به استان کرمانشاه این فرصت وجود دارد. محیا که طبق روال ۲ سال پیش نمایشگاههای نوروزی صنایع برپا شود.

ویسی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سمت میراث فرهنگی استان کرمانشاه را هم برای پذیرش گردشگران و هم برای برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در ایام عید دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های صنایع دستی در تمام شهرستان های استان کرمانشاه در ایام نوروز برپا خواهد بود، گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با رعایت نکات کامل بهداشتی بری نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی در 14 نقطه از استان کرمانشاه صورت می گیرد که در هر نقطه ای انجام می شود. از رستان‌ها به ور متوسط ​​بین هشت تا ۱۵ غرفه و در شهر کرمانشاه ۳۵ غرفه فعال واهیم داشت.

معاونت صنایع دستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: فعالیت های نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی در 60 رشته دستی خواهد بود که علاوه بر صنایع دستی غرفه های مربوط به سوغات مخصوص کرمانشاه نیز در معرض دید گردشگران قرار می گیرد تا در کنار فروش محصولات و کمک به افزایش درآمد هنرمندان باشد. معرفی لازم را از صنایع دستی و سوغات استان کرمانشاه را داشته باشید.

ویسی تاکید کرد: برگزاری ایستگاه صنایع دستی کرمانشاه از تاریخ 20 اسفند ماه در محل مجموعه تاریخی فرهنگی طاق بستان و در شهرستان های کرمانشاه از 25 اسفند ماه در ورودی های شهر برپا می شود.

خروج از نسخه موبایل