مجله اجتماعی

ایران واکسن کرونا را پیش‌خرید کرده است؟/ توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت

سیما سادات لاری در یک کنفرانس مطبوعاتی که در نجات وزارت بهداشت در قالب یک کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، گفت: “متأسفانه ، Covid 19 در جهان سرعت می گیرد و حدود 56 میلیون نفر در جهان آلوده هستند ، و 1.3 میلیون نفر خارج و به دلیل این بیماری ، درگذشتند حدود 26 میلیون نفر در جهان که در صفوف ایران هستند.

تاج واکسن قبل از خرید از فروشگاه ، گفت: “ما همچنین درگیر تولید قالب واکسن هستیم و برخی از کشورها در این زمینه به منظور جلوتر از ما ، باید در پیش خرید شرکت کرده باشیم ، ” . بین 180 کشور قفقاز ، برخی ضعیف و معتدل هستند و اکثر آنها اروپایی هستند. آنها با هم 84 کشور از جمله ما را تشکیل می دهند. البته ، مناطق یکی از آنها ایالات متحده آمریکا خواهد بود. پیش پرداخت حدود 52 میلیون دلار ذکر شده. به هر حال ، برخی از دشواری هایی که ممکن است با استاندارد تجار فعلی برای مبادله داشته باشند: اما این رئیس جمهور خواهد بود. البته ، تقریباً 10٪ از جمعیت ما نمی توانند از این طریق خرید کنند ، تا آنجا که می تواند یک واکسن باشد. کدام معیار ، یعنی سطح دسترسی به واکسن در سطح زمین نیست: من انجام داده ام ، بیماری یک بیماری همه گیر ، اگر خداوند زنجیره ای از واکسن نداشته باشد ، انتقال خداوند نباید از همه کشورها قطع شود.

در نهایت 20٪ از مردان کشور واکسن خارجی نخواهند بود

لاری ادامه داد: از طرف پروژه های یکسری با یک شرکت بین المللی جهانی فقط با انجام شرکتهایی در هند که تولید واکسن می کنند تا 10 برابر دیگر از این طریق اعمال شود. بنابراین ، واکسن خارجی در نهایت 20٪ از جمعیت ما را شامل می شود ، از جمله افراد مسن ، بیماران زمینه ای و کارکنانی که تماس مستقیم با بیماران دارند. مردم تحت نظارت بر پروژه ای هستند که ما در حال تولید واکسن هایی هستیم که از رقابت در دنیا عقب است و آنها قادر به واکسیناسیون انسان نیستند. با این حال ، هیچ واکسن تأیید شده ای وجود ندارد ، بلکه برای آزمایش ها نیز وجود دارد.

وی افزود: در عین حال مشخص نیست که چگونه واکسن ایمن خواهد بود. همه واکسن ها در دو دوز ، ما باید هیدروژن پاک کنیم که اثر دوم چیست. اینها فقط مواردی است که می توانید از نرم افزار تجاری برای تعیین هدف استفاده کنید.

تاج برنامه واکسن ، ایران

لاری در مورد وضعیت تاج واکسن تولیدی اظهار داشت: یک پروژه با مشارکت گسترده و جوامع متنوعی روبرو می شود و در این میان موارد پرهیز از انستیتو پاستور نیز مشاهده می شود و تأثیرات این امر دیده می شود و سخنان ستاد امام فرمان باعث می شود تا جوامع بتوانند از این طریق عبور کنند ، در این زمینه است. هفت یا هشت دانش ما ، که منجر به شرکت هایی می شود که چهار شرکت آنها در اوایل فصل زمستان وارد آزمایش بالینی می شوند. ما کمی از دیگران دیر رسیده ایم. با این حال ، مسئله واکسن ها از لحظه ای که چهره های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در آن پیدا کنند از اهمیت حیاتی برخوردار است. از طرف دیگر ، علاوه بر عضو بودن در کاکس و شرکت های بین المللی که در این شرکت کار می کنند و برای جلسات ما ، باید به تولید داخل نیز توجه کنیم. از آنجا که پرولیستور Manlius و همه دنیا به دنبال واکسن هستند.

747

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا