آمادگی ایران برای همکاری در تامین امنیت مرزهای دو کشور در ایام برگزاری جام جهانی در قطر

فرمانده مرزبانی مدیریت کشور با امنیت پایدار در مرزهای ایران و قطر، بر همکاری و مرزبانی مدیریت جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی قطر به منظور تعیین امنیت مرزهای دو کشور در ایام برگزاری جام جهانی 2020 داخلی کرد.

ارش مجله رز، سردار احمدعلی گودرزی در شانزدهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ «ناصر جبر راشد النعیمی» مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالیم که امنیت پایدار در مرزهای مشترک دو کشور است.

وی با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران هوشمند مدیریت و کنترل می شود، اظهار کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات هوشمند و با استفاده از علوم و فناوری روز دنیا کنترل و مراقبت می شود.

فرمانده مرزبانی مدیریت اسلامی ایران با اشاره به برگزاری رویداد مهم فوتبالی جهان در کشور قطر در سال 2022، برای هماهنگی و عملیات مرزبانی مدیریت جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی کشور قطر به منظور امنیت مرزهای دو کشور در ایام برگزاری جام جهانی کوچک کرد.

مقابله با جرائم آزمون یافته

سرتیپ “ناصر جبر راشد النعیمی” مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر نیز در این دیدار با قدردانی از فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در کنترل و مراقبت از مرزهای مشترک دو کشور، گفت: این اجلاس برای ما خیلی مهم است که ما را حفظ کنیم. و امنیت در مرزهای مشترک است.

مدیرکل سواحل و مرزهای دولت قطر بر جلوگیری از محدودیت کرد و افزودن: جلوگیری و مقابله با جرائم سازمان یافته و معضل شوم قاچاق به ویژه مواد مخدر از اهمیت مهم کشور قطر است که در این مسیر اهتمام ویژه ای دارد.

راس ارش سایت پلیس، در این نشست طرفین، ضمن بیان خرسندی از برگزاری اجلاس و تاکید بر ارتقاءات؛ وام این امر را در ارتقاء امنیت مرزهای دریایی دو کشور مهم دانستند.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل