مجله حوادث

برخورد پلیس با خودروهای لوکس قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش مجله رز، سردار حسین رحیمی در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی امین با اشاره به اینکه قاچاق پدیده‌ای ویرانگر و مخرب است که همه طیف ها و جنبه های آن می تواند به سهم خود به اقتصاد یک کشور آسیب برساند، گفت: همه مصادیق و جنبه‌های قاچاق کالا توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی رصد و برخورد قانونی لازم با آن انجام خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق، گفت: در بررسی های اولیه خودروهای لوکس و گران‌قیمت سطح شهر مشخص شده که برخی از این خودروها فاقد مجوزهای لازم بوده و در حقیقت به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: توقیف خودروهای لوکس قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در حال انجام است و در اولین مرحله اجرای این طرح پنج دستگاه خودرو فاقد مجوزهای لازم توقیف شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا