مجله ورزشی

کشتی آزاد قهرمانی آسیا / صعود اطری، فیروزپور، ابوذری و زارع به نیمه‌نهایی، شکست وفایی‌پور مقابل حریف قزاق

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در ۵ وزن دوم پیگیری شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۵ نفر برگزار می‌شود، رضا اطری در دور نخست با کایسی تانابه از ژاپن پیکار کرد که ۴-۴ برد. وی در دور بعد به مصاف جمشید شریف اف از تاجیکستان رفت که با برتری ۵ بر صفر راهی نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده اند، حسین ابوذری در دور اول با ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی دور دوم با یونگ نام سو از کره شمالی سرشاخ شد. ابوذری در این مبارزه با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان رفت که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن رفت که توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر حریفش را مغلوب کند. وی دور بعد با شوهی گانگ از چین روبرو شد که توانست حریفش را ۱۱ بر صفر شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی شود. 

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که رقابت‌های آن با حضور ۱۱ نفر برگزار می‌شود، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کومار آنیروده هند رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا