مجله حوادث

اپراتور پمپ بنزین بسته ۱۰ هزار دلاری را به گردشگر خارجی بازگرداند

آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه پنج‌شنبه خبری در فضای مجازی با عنوان مصطفی اسماعیلیان بادرودی اپراتور پمپ‌بنزین سرای گردشگری وادی، ده هزار دلار پیداشده در جایگاه سوخت را به صاحبش بازگرداند، منتشر شد.

مصطفی اسماعیلیان اپراتور پمپ‌بنزین مجتمع وادی بادرود اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه در حال تحویل نوبت به اپراتور بعدی بودم که بسته پولی در پمپ‌بنزین توجه من را جلب کرد.

وی بابیان اینکه در نگاه اول فکر کردم پول‌های تقلبی باشد، افزود: بعد از برداشتن دسته پول‌ها متوجه شدم پول‌ها دلار واقعی است، آن را به دفتر مجتمع بردم و موضوع را به مسؤول مجتمع اطلاع دادم.

اسماعیلیان ادامه داد: مسؤول مجتمع اول موضوع را باور نکرد، ولی وقتی دسته ده هزار دلاری را در دستم دید تصمیم گرفت دوربین‌ها را چک کرده تا به صاحبش برگردانیم.

اپراتور پمپ‌بنزین مجتمع وادی بادرود گفت: با چک کردن دوربین‌ها متوجه شدیم این پول از مسافر یک تاکسی که توریست خارجی است افتاده و توریست متوجه افتادن پول نشده است، ساعت شش عصر راننده تاکسی با مجتمع تماس گرفت و به مسؤول مجتمع خبر گم‌شدن پول را داده بود و مسؤول مجتمع گفته بود که پول اینجا پیداشده و اپراتور تحویل دفتر داده است.

وی بیان کرد: ساعت ۷ شب توریست گرجستانی با راننده تاکسی به مجتمع آمدند و با تشکر فراوان و ذکر این موضوع که شما ایرانی‌ها کارتان واقعاً عالی است و مشخص است که انسان‌های کار درستی هستید پول را تحویل گرفت.

اپراتور پمپ بنزین بسته ۱۰ هزار دلاری را به گردشگر خارجی بازگرداند

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا