مجله ورزشی

واکنش رسانه‌های اروپایی به برد ایران برابر ژاپن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

این پیروزی در رسانه‌های اروپایی واکنش داشت و بسیاری از رسانه‌ها آن را پوشش دادند.

پایگاه خبری «گاردین» در این خصوص نوشت: ایران در وقت‌های اضافه و با یک ضربه پنالتی موفق شد ژاپن را شکست دهد و یک پیروزی چشمگیر برای ایران رقم خورد.

پایگاه خبری «رویترز» نوشت: ایران پس از اینکه جهانبخش پنالتی لحظات آخر این تیم را به ثمر رساند ژاپن را شکست داد و موجب حذف تیمی شد که ۴ بار عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده است.

رسانه «فرانس ۲۴» هم نوشت: ایران با گل دقیقه ۹۶ ژاپن را مبهوت خود کرد و راهی نیمه نهایی شد تا یک برد دراماتیک برای تیم ملی رقم بخورد.

پایگاه خبری «سی بی اس اسپورت» هم نوشت: ایران یک بازگشت دراماتیک را برابر ژاپن رقم زد.

رسانه ورزشی «espn» هم نوشت: ایران بهترین تیمی بود که ژاپن از ابتدای مسابقات با آن مواجه شده بود و پس از آنکه در نیمه نخست موفق شد با نتیجه یک بر صفر از این تیم جلو بیفتد در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا