فرار بزرگ استقلال با گل سه امتیازی سلمانی

ارش گزارشی رآنلاین؛ ر رین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر، استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در استادیوم ادی میزبان فجرسپاسی بود. در روزی که فجر سپاسی پس از 8 سال به ورزشگاه آزادی بازگشته بود استقلال دو بازیکن مهم خود یعنی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را به دلیل اعزام به خدمت سربازی در خدمت نداشت و شاگردان کلانتری با انگیزه بالا برای گرفتن امتیاز این بازی را انجام دادند. ر نهایت استقلال با گل جعفر لمانی در روزی رسید.

وضعیت ر ول: استقلال ۴۴ امتیازی در جدول قرار دارد و فجر اسی ۱۴ امتیازی تیم ارم جدول است.

م اوری: رضا ادل – علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری – امیر سامان سلطانی

رکیب استقلال:
ن نی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر لمانی، صالح حردانی، امیرحسین نزاده، کوین یامگوان.

رار بزرگ استقلال با گل سه امتیازی سلمانی

رکیب رسپاسی:
ایمان صادقی، محمد نبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، انیال کردستانی، یوسف وکیا، ارضا نده روح، انیال کردستانی، یوسف وکیا، انا

اول:

: استقلال روی یک مله سریع احب موقعیت بسیار خوبی شد. اس عالی حسین اده ر شرایط استثنایی به کوین یامگا رسید که ربه پای این بازیکن به وسط دروازه و ایمان اردقی رسید.

: امیرحسین ن زاده پس از یک استپ سینه در محوطه جریمه، ا یک وت خطرناک روازه فجر را تهدید می کند که توپ از رنکنابه رفت رکنابه رفت رکنابه رفت رکنابه.

: ر دقایقی که استقلال مالکیت بازی را در دست، یک موقعیت دیگر را به آورد. ارسال ردانی به دروازه نصیب ژست شد که ربه سر این بازیکن به رون رفت.

: لیک راه دور و دیدنی عزیزبک مانوف با ای چپ را ایمان صادقی از گوشه دروازه رون کشید.

دقیقه 23: ارسال زنده روح روی یک ضربه کاشته به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که این بازیکن خوش شانس بود که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت که داور کرنر اعلام کرد.

دقیقه 25: حرکت دیدنی حسین زاده از سمت راست یک موقعیت خوب را برای استقلال ایجاد کرد ارسال این بازیکن با ضربه سر کوین یامگا همراه شد که اما توپ این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

.

: رکت استثنایی مانوف و عبور او از میان ۳ مدافع فجرسپاسی ضربه به پای این بازیکن همروه شد که باز ار

دقیقه 31: کرنر ارسالی به روی دروازه ابتدا با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که در ادامه پس از کش و قوس و تلاش بازیکنان بر سراحب توپ، سلمانی صاحب موقعیت شد که این بازیکن به آسمان زده شد.

: ارسال خطرناک وسف وکیا از سمت راست، در آن دروازه توسط صالح حردانی دفع شد.

: ارسال سلمانی به روی روازه نصیب حسین آده شد و این عزیزان یک پاس پشت دیدنی، آمانوف را صاحب موقعیت ور

نیمه وم:

: ر نیک نفس ا یک شوت راه ور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و این ازیکن را ایمانن وا ا.

: رنر ارسالی مهدی پور در این دروازه به می رسد که این بازیکن از این توپ استفاده کند. در که توپ روح زنده را در اختیار داشت، سلمانی پاس او را قطع کرد و در ادامه این بازیکن با شوت به سمت دروازه، سرانجام ایمان صادقی را مغلوب کند و گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 71 کرنر ارسالی بازیکنان فجر با دفع توپ حسینی همراه شد که زنده روح با ضربه ای روی پا از پشت کمر جریمه، قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

: ارسال کوین یامگا بین راه به یکی از مدافعین فجر برخورد رد و در راه ورود به دروازه بود که ایمان رادقی .

: وت محکم و راه دور زبیر نیک نفس پس از خوردن به زمین عکس دیدنی ایمان صادقی راهی کرنر شد.

: ارسال خدری رون محوطه جریمه به رضا علیاری رسید که این عزیزکن پس از استپ سینه، به زیر وپ ضربه زد و شوت ربیا.

ر اشیه:

* با توجه به اینکه امروز رسما اعلام شد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو مدافع استقلال باید به سربازی بروند خدمت کنند و دیگر نمی توانند در ترکیب آبی پوشان بازی کنند، ناراحتی در چهره این دو بازیکن و مربیان و بازیکنانی که دیده می شوند.

* انی و مرادمند مراه با سایر بازیکنان به ورزشگاه آمده اند تا از نزدیک نظاره گر ازی اشند.

* از ورود بازیکنان تیم استقلال، فرهاد مجیدی به اوش یزدانی گفت رای بازیکنان صحبت کند. انی ماب به گفت: خیلی تحت الشعاع قرار داریم و از همه جا به آنها کمک می‌کنند. رفمان را در مین میزنیم و دوست دارم این سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم همیشه موفق باشید.

* ن مرادمند که ر رختکن حضور داشت بعد از صحبت احساسی یزدانی م میش را در وش گرفت.

* آنون مشوقین استقلال طرحی را به پیراهن این م با عنوان ( با هم) روی سکوها به نمایش در آورده است.

* از روع مسابقه فرهاد مجیدی به رمربی تیم فجر اسی خوشامد گفت و با وی عکس آگهی گرفت.

ر وانید:

خروج از نسخه موبایل