مجله علمی و پزشکی

مشگین شهر در وضعیت قرمز کرونا است

آفتابنیوز؛

اکبر صمد روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری های تاجران گفت: “در راستای تصویب ستاد شکوه ملی ، مدارس مشگین شهر به همراه سایر مناطق کشور بازگشایی شدند ، اما در این شرایط ، حضور دانش آموزان در مدارس باید جدی باشد.”

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست ، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود دانش آموزان ، والدین و مربیان باید از قابلیت های آموزشی رادیو و تلویزیون بیشترین بهره را ببرند ، فضای مجازی شبکه خوشبختی خواهد بود.

تعدادی قهوه خانه صمدی ، در قلیان گفته می شود که در روزهای اخیر ، به دلیل عدم رعایت خانه هایی که با مقررات در ایمنی یک شهر بسته نشده اند ، و از طریق قدرت بزرگ خود از مردم ، و یک تور بیشتر و بیشتر مداوم امکانات ، استخرهای شنا ، آب درمانی ، مجتمع ، سالن های ورزشی و باشگاه های ورزشی و واحدهای صنفی.

دکتر. شهرام حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به آمار تاج استان گفت: در 24 ساعت گذشته 38 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند که 22 نفر از آنها در اردبیل ، پارس آباد تا 5 نفر و 5 مشگین شهر هستند. 4 نفر که در بیمارستان گرمیت 2 خلخال و 34 نفر بودند ، در میان کسانی هستند که با بهبود نسبی از مراکز پزشکی ترخیص شده اند.

به گفته وی ، و او بر روی 3 بیمار با زمان عروق بیماری کرونا درگذشت.

وی افزود: هم اکنون 220 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند که 54 نفر از آنها در بخشهای بیماران ICU هستند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا