مجله علمی و پزشکی

چگونگی فعالیت مراکز توانبخشی هلال احمر تشریح شد

رپرست معاونت وانبخشی هلال احمر از افتتاح ۳ مرکز وانبخشی در ماه گذشته و ویژگی ۳ میلیارد ومان به مددجویان بردا

ارش مجله رز، ر مان نامدار با تشریح روند فعالیت مراکز توانبخشی هلال احمر اظهار کرد: معاونت بهداشت، و توانبخشی جمعیت مرستا درمان کرد. بالغ بر 196 مرکز توانبخشی مانند ارتز و پروتز مربوط به تجهیزات ساخت دست و پای مصنوعی، تجهیزات اصلاح ستون فقرات، به همراه بخش های فیزیوتراپی، کار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و سایر بخش هایی که افراد مبتلا به این بیماری هستند، سکته های مغزی. و بیماری، ماران پارکینسون کمک می‌کند در معاونت وانبخشی هلال احمر برای ارائه مات به ماران وجود دارد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات توانبخشی در این معاونت جزو خدمات توانمندی نیست گفت: ارائه خدمات در بخش های ویژه کمتر مورد استقبال واقع شده است و به همین منظور هم جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصل کاهش علام بشری و با کمک خیرین ارائه می شود. این خدمات از درآمدزا بودن آنها، ادامه می دهد.

نامدار به نقش خدمات خیریه و داوطلبان در ارائه توانبخشی به بیماران اشاره کرد و گفت: حضور خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان در کشور اتفاق خوبی است که ما هم در معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر از آن بی بهره نبودیم; بسیاری از خیرین در ساخت، بازسازی و تامین تجهیزات توانبخشی نقش مهم و پزشکی دارند و دارند، در سه ماه گذشته هم سه مرکز توانبخشی با کمک خیرین در کشورافتتاح شده اند تا تعداد مراکز توانبخشی هلال احمر در اقصی نقاط ایران به 199 مرکز برسد.

سرپرست معاونت توانبخشی هلال احمر با اشاره به دریافت کمک های نقدی از خیرین بیان کرد: همچنین در سه ماهه دریافتی بر سه میلیارد از سوی خیرین اهداء شد که به مددجویان و نیازمندان اندام مصنوعی تخصیص یافت تا صدای خنده های این افراد به علت سلامتی را دریافت کنند. ر روز کارگران ما در معاونت وانبخشی هلال احمر بشنوند.

نامدار به همراهی مردم و خیرین با جمعیت هلال احمر در مورد بحث اشاره کرد و گفت: در مورد استفاده از بیش از 65 میلیارد تومان کمک نقدی از سوی مردم به جمعیت هلال احمر داده شد تا بسته های معتدی تهیه و در میان هموطنان نیازمند توزیع شود.

وی با اشاره به خدمات داوطلبان هلال احمر در زمان مشخص گفت: جوانان هلال احمر به همراه سلامت یاران جوان و ایران یاران جوانند بیش از 13 میلیون واکسیناسیون را با همکاری وزارت بهداشت در مراکز اعلام شده انجام می دهند، اکنون هم اعضای جوان و داوطلب هستند. لال احمر در مارستان ها به نوان کمک بیمار حضور دارند و کادر همراه رمان به ارائه مت می پردازند.

سرپرستت توانبخشی هلال احمر با اعلام اینکه هلالاحمر در سراسر کشور بیمارستانهای صحرایی آماده خدمت برپا است اظهار کرد: جمعیت هلال احمر 32 بیمارستان صحرایی یا سریع الاستقرار در سراسر کشور برپا کرده است که آماده ارائه خدمت به بیماران هستند، همن در زمان اوج پزشکان هستند. م هفت مارستان صحرایی هلال احمر از ۸۰ ار مددجو خدمات مفیدی ارائه کرد.

نامدار با بیان اینکه یکی از شاخه های منحصر به فرد جمعیت هلال احمر طبق اساسنامه فدراسیون بین المللی ملی های صلیبسرخ و هلالاحمر ارائه خدمات بدون مرز به نیازمندان است گفت: تاسیس مراکز درمانی و تشخیصی در محرومیت سراسر جهان یکی از تکالیف جمعیت هلال احمربه عنوان ارائه خدمات بدون محدودیت مرز آن است که ایین‌ترین تعرفه و به صورت ودگردان به لحاظ درآمدی خدماتش را ارائه می‌دهد. الان هم در بیش از ۲۰ کشور جهان مراکز درمانی تأسیسات رده‌ایم که خدمات توانبخشی، درمانی و

ارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت لاالاحمر؛ سرپرست معاونت توانبخشی هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی مردم بر جمعیت جمعیت هلال احمر تاکید می‌کند: ما تمام تلاشمان را برای ساختن بهتر روزهای بر پایه صلح و آرامش، انجام می‌دهیم. امین دارو، ارائه خدمات درمانی از حوزه امدادونجات، صحه بر این مطلب می‌گذارد.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا