مجله ورزشی

قول می‌دهم وریا هم مثل من جام آسیا بالای سر ببرد

فرهاد مجیدی پس از پیروزی در الشرطه در عراق در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و این دو در مورد آینده و آزادی او صحبت کردند. جزئیات صحبت های سرمربی استقلال را می توانید در زیر بخوانید:

امروز هوا گرمتر از قبل بود **
ما خوب بازی کردیم و تطبیق آن بسیار دشوار است. در این روز هوا نسبت به قبل از آن گرمتر بود یا یکی از مشکلات ما یافتن نیروی کار طولانی بود که بازیکنان در آن نتوانند باشند.

** بازیکنان خسته اند اما جنگیدند
با این حال ، با خستگی تمام بازیکنان ، من افتخار می کنم که جنگ را ادامه می دهد. من تصدیق می کنم که ما در مسابقات بسیار قدرتمند هستیم ، هر یک از آنها بخاطر تلاش خود. و دوباره ، من از شما ممنونم قلب.

مجیدی ، من به شما قول می دهم که جام ملت های آسیا مثل من قهرمان شوید؟

** این سخت ترین گروه است
به طور کلی ، همانطور که در بازی های گروهی انجام شد. ما بازی ها را برای گروه های دیگر تماشا کردیم. این یک گروه از مسابقات سخت است. الشرطه من فرصتی داشتم تا به مرحله بعد بروم.

** قول می دهم در آینده کیفیت بهتری ارائه دهم
در مرحله سوم ، من فکر می کنم ، همه تیم ها ، بازی همیشه برای ورشکستگی آماده است. عملکرد کلی ما خوب بود و من قول می دهم که هواداران استقلال باید بازیهای آسیایی با کیفیت بهتر را در لرام انجام دهند.

آزادی ، زیرا کسی که پس از فشار می آید **؟
صد در صد. اگر پنالتی را از دست داده باشید ، بازی برای ما آسان است. تیم الشرطه بسیار خوب بود که از لحاظ دوندگی بهتر از همه تیم های این گروه باشد. او در قدرت بازی نبود ، به بهترین وجهی که می توان برای آن چیزی که آنها می خواستند انجام داد و ایستاد.

** جام را بلند کردم ، درست و برنده شدم
بازیکن ایرانی که این جام را از آن خود کرده است ، من تنها هستم ، اما به هواداران استقلال غفوری قول می دهم مردی که کنار من نشسته درست است ، این جام را خواهد برد. البته خیلی کار. ما باید سخت کار کنیم و تلاش کنیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا