درمان کرونا در پیک ششم چقدر آب می‌خورد؟

معاون و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت بیمه تضمینی وشش بیمه‌ای رمان سرمایه و بیمار و بیمریح را .

مهدی رضایی در وگو با مجله رزدر مورد تزریق داروی رمدسیویر مچنان تحت پوشش بیمه قرار دارد، : از سال 1399 این ارو تحت پوشش بیمه لامتر است. نتایج بر اساس مصوبه شورای عالی مه، حتی وشش مه‌ای این دارو افزایش یافته است. رواقع ر در درمان موقت وشش بیمه‌ای این دارو به شکل ۷۰ رصد سهم و ۳۰ درصد سهم ماری بود که حتی این مبلغ را نیز به خود اختصاص داد. ر ماران تختی هم که این پوشش از ابتدا با فرانشیز ۹۰ رصد بوده است.

وی ا اکید در مورد چنین پوششی بر اساس پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت اعمال می شود، این کرد: وزارت بهداشت علمی بر اساس جدیدترین نسخه های، نسخه اولیه (شماره 11) تحت عنوان راهنمای تشخیص و درمان کوید 19 منتشر کرده است و بر اساس این دستورالعمل تعیین شده است که چه دارویی تجویز می شود. را ل می کنیم. ات ما تجویزی خارج از روتکل ذکر را امل نمی‌شود.

او درباره هزینه حدودی پرداختی از سوی بیمار برای تزریق رمدسیویر، اظهار کرد: بر اساس آخرین قیمتی که سازمان غذا و دارو برای هر دز رمدسیویر تعیین کرده است مبلغ آن حدود 370 هزار تومان است که درمان 5 روزه آن (تزریق 6 دز آمپول) است. احتساب فرانشیز ذکر ود ۲۲۲ هزارتومان برای بیمار هزینه دارد و مابقی هزینه بر پرداخت مه سلامت است. ال در رینهای علمی علمی درمان ۳ روزه با رمدسیویر م است که بازه زمانی درمان را ن ۳ تا ۵ روز ندر

رضایی درباره هزینه های تزریق این دارو برای بیماران، بیان کرد: پوشش ما برای درمان بستری است و بر این اساس همه خدماتی که بیماران بستری در بخش دریافت دولتی انجام می دهند، بر اساس تعرفه 90 درصدی محاسبه می شود. بته

وی با اشاره به میزان هزینه درمان برای هر بیمار متفاوت است، توضیح می‌دهد: هزینه‌ها برای هر بیمار بسته به شرایط درمان است و در بیمارانی که به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیاز دارند، هزینه بیشتری خواهد داشت. مبلغ مبلغ حدود میلیون تومان بوده است که رصد پرداختی وسط ما و ۱۰ رصد رداختی توسط بیمار است. ال در خصوص خصوصیات بیمه‌ها بر اساس تعاریف اعتباری است و تفاوت تعرفه بخش خصوصی و دولتی بر درمان مار است. خدمات رايافت از بخش اختصاصي حدود درصد هزينه‌ها بر بيمار و حدود ۲۵ درصد بر مه است.

او در خصوص میزان هزینه های بیمه سلامت از ابتدایی ترین موارد فوق نیز گفت: بر اساس اساسنامه، سازمان بیمه سلامت بیش از 300 میلیارد تومان در مورد درمان هزینه های انجام شده است.

ی مراکز اختصاصی مورد تایید وزارت نیز می‌توانند این هزینه‌ها را با تعرفه درصدی از سوی ما پرداخت کنند.

ض بزرگ ترین درس برای کشور ما بویژه در پیک قبلی این بود که مصرف بیرویه برخی داروها بود که هم برای مردم از نظر عوارض ایجاد می شود و هم برای بیمه ها از نظر افزایش هزینه، زیانبار بوده است. بر اساس آخرین اطلاعات، وزارت بهداشت در پروتکلهای درمانی خود اصلاحاتی انجام داده است که انشاءالله در پیک ششم از تجربیات پیکهای درست استفاده کنید و به سمت مصرف بیرویه داروها قبل از داروهای ضدویروسی آن نرویم تا بیشتر بر کاهش زیان به مردم، نظام سلامت هم انجام شود. اِ نه‌های بلندی که از سایر مات‌ها باز می‌شود، می‌افتد.

انتهای ام

خروج از نسخه موبایل