کسب و کار محلیمجله عمومی

کدام پروژه چیتگر بهتر است

در این مقاله به بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات موجود و چشم انداز اقتصادی به اختصار شرح داده ایم.

یکی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می باشد.

به طور کلی، یک مرکز خرید به عنوان «یک یا چند ساختمان که مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند» با راهروهای به هم پیوسته که بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد از یک واحد به واحد دیگر حرکت کنند، تعریف می‌شود. به طور غیررسمی، این مراکز قلب و روح جامعه، پایه و اساس اقتصاد خرده فروشی و پناهگاه اجتماعی برای نوجوانان در همه جا هستند. در دهه های اخیر، مفهوم مرکز خرید، که در ایالات متحده سرچشمه گرفت و پس از جنگ جهانی دوم به یک روند مدرن خرده فروشی تبدیل شد، در سطح جهانی گسترش یافته است. نیز جزو بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می باشد.

یکی از مزایای گزینه‌های پیش فروش پروژه های چیتگر دسترسی آسان به این منطقه است. منطقه 22 به بزرگراه‌های آزادگان، شهید همت، شهید حکیم و آزاد راه تهران-کرج نزدیک است و به‌راحتی می‌توانید از مسیرها برای رفت‌وآمد استفاده کنید.

معیارهای انتخاب بهترین پروژه های چیتگر

در ادامه به معیار های بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می پردازیم. منطقه 22 به ویژه چیتگر مکانی با جمعیت روزافزون و تقاضای روزافزون برای امکانات اولیه است. معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پروژه های عمرانی برای فعالیت در بخش های اقتصادی و تفریحی وجود دارد که به اختصار به شرح برخی از آنها می پردازیم.

دسترسی به شریان های اصلی

مجموعه های دسترسی یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی برای برنامه های تجاری اجرایی محسوب می شوند. هرچه این دسترسی سریعتر و راحت تر باشد، پروژه محبوب تر خواهد بود.

امکانات عمومی در منطقه

وجود خدمات و کالاهای مختلف، وجود پارکینگ، خدمات سرگرمی، اتاق بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، فودکورت، سینما، وای‌فای، خدمات ویژه و سایر امکانات باعث می‌شود مردم به دنبال کالا یا چیزی شبیه به آن بگردند تا تمام نیازهای خود را در لحظه برآورده کنند. نیاز داشتن. خرید آنها باید راضی باشد.

اسکلت و متریال ساختمان

استحکام و ایمنی مجتمع های عمومی بسیار مهم است. هر چه سطح امنیتی بالاتر باشد، احتمال خطر کمتر است. کیفیت متریال و متریال به کار رفته در قاب اصلی مجتمع تجاری تفریحی در نتیجه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه، اغلب پروژه های باکیفیتی وجود دارند که از مواد با کیفیت در تمام جزئیات استفاده می کنند.

چشم انداز و ویو مجموعه

یکی از مهمترین معیارهای امتیازدهی پروژه های برتر چیتگر به ویژه برای تمامی مراکز خرید، شاید این معیار برای واحدهای اداری مهمتر از واحدهای تجاری باشد. داشتن چشم انداز منحصر به فرد و ایده آل برای پروژه باعث برتری آن نسبت به سریال های دیگر می شود.

اهمیت مراکز خرید چیست؟

اهمیت مراکز خرید عمدتاً به این است که مردم را از خانه‌هایشان بیرون بیاورند و کاری سرگرم‌کننده انجام دهند. مراکز خرید می توانند بهترین تجربه خرید مانند گردهمایی های اجتماعی، سرگرمی، نمایش، معرفی محصول، تبلیغات و جشنواره ها را ارائه دهند. لیست فعالیت های این مرکز خرید برای همه، مخصوصاً برای ساعت ها سرگرمی، چیزی دارد.

در اینجا تعدادی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات آورده شده است:

1- تهران مال یکی از بهترین پروژه های چیتگر است

تهران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در منطقه ۲۲ ساخته شده است. این مجتمع تجاری، فرهنگی، ورزشی و اوقات فراغت را با تمامی امکانات ادغام می کند.

2- رزمال

مجتمع رزمال 6 طبقه، تجاری فعال، هایپر مارکت، رستوران و … نزدیک به ایستگاه مترو یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

3- لکسون

این پروژه با برند توسعه ساختمان ابنیه همت در مجموع 30 طبقه شامل هتل ها، واحدهای تجاری، فضاهای خدماتی و … شروع به ساخت کرد. پروژه لکسون با حمل و نقل بسیار راحت در ضلع شرقی دریاچه واقع شده و یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

4- برج تریتیوم

برج های دوقلوی تریتیوم شامل 26 طبقه تجاری بسیار مجلل و زیبا نرسیده به ایران مال می باشد.

5- پروژه زاگرس

برج زاگرس ساختمانی مسکونی و تجاری در ۲۸ طبقه است که ۲۱ طبقه آن مسکونی است.

اسکلت فلزی پروژه زاگرس به صورت پیچ و مهره است.

بر اساس پیش مجوز صادر شده، پروژه زاگرس با کاربری تجاری و مسکونی با مساحت 7000 متر مربکدام پروژه چیتگر بهتر است؟ چیتگر یکی از محله‌های منطقه ۲۲ تهران است که بیشترین آمار ساخت و ساز و سرمایه گذاری را در بین تمامی بخش‌های ۲۲گانه تهران داشته و علت اصلی آن وسعت زیاد آن و امنیت و جذابیت سرمایه گذاری در این منطقه است.
با توجه به آمارهای اعلام شده، در حالی که دیگر مناطق تهران دیگر فضای کافی برای ساخت و ساز ندارند و خانه‌های قدیمی نیز سال‌های زیادی است که به ساختمان‌های جدید تبدیل شده‌اند، چیتگر تهران اما کماکان فضای کافی برای ساخت و ساز داشته و همچنین با توجه به نیاز تهران به مسکن جدید، همین امر موجب رونق ساخت و ساز در این منطقه شده است. اما سوالی که در این بخش پیش می‌آید، این است که کدام پروژه چیتگر بهتر است؟

در واقع چیتگر و منطقه ۲۲ با وجود انواع مراکز خرید و تجاری، مراکز تفریحی، فضای سبز و غیره به یکی از قطب‌های گردشگری شهر تهران تبدیل شده است. به طوری که در ایام تعطیل و تعطیلات آخر هفته، همواره افراد بسیاری، در این منطقه جمع می‌شوند تا از این امکانات تجاری و رفاهی استفاده کنند. برج‌های و پروژه‌های چیتگر اغلب توسط پیمانکاران متعدد و با امکانات گوناگونی ساخته خواهند شد. برخی از این پروژه‌ها از لحاظ موقعیت مکانی، نوع متریال مورد استفاده و امکانات از دیگر پروژه‌ها و برج‌ها متفاوت بوده و در نتیجه قیمت‌های مختلفی نیز دارند.

برخی از افراد شاید این جمله را شنیده باشند که به طور مثال فلان برج ارزش خرید داشته و یا متریال و نقشه آن فوق‌العاده است. در مقابل برخی دیگر از پروژه‌های چیتگر، مشکلات متعددی داشته که از جمله این مشکلات می‌توان به منطقه سکونت، چشم‌انداز، شلوغی بیش از اندازه، متریال نامرغوب و غیره اشاره کرد. در ادامه این مقاله به بررسی این موضوعات پرداخته خواهد شد و بهترین پروژه‌های چیتگر معرفی می‌شوند. پس ما را تا انتها همراهی نمایید.

کدام پروژه چیتگر بهتر است ؟ دولتی یا خصوصی

بعد از تبدیل منطقه چیتگر به یک از مناطقی که با الگوهای جهانی به روز شده است، ارگان‌های دولتی که مالک این زمین‌ها بودند، تصمیم به ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای خود کردند. در واقع اولین گروه‌های سازنده زمین‌های چیتگر، ارگان‌های دولتی بوده و تعاونی‌های دولتی در همان زمان، برج‌ها و پروژه‌های بسیاری در این منطقه ساخته‌اند. در کنار ساخت و ساز عظیم ارگان‌های دولتی در این منطقه، سازندگان خصوصی نیز به این بخش وارد شده و پروژه‌های متفاوتی را به اجرا درآوردند. البته باید توجه داشت که پروژه‌های بخش خصوصی به وسعت پروژه‌های دولتی نبوده و همچنین شرایط فروش آن‌ها نیز مانند تعاونی و بخش دولتی نیست. در ادامه با معرفی کارفرمایان دولتی و خصوصی، به پرسش کدام پروژه چیتگر بهتر است؟ پاسخ داده می‌شود.

تعاونی‌ها و فروش دولتی پروژه

فلسفه تشکیل تعاونی در واقع بدین صورت است که عده‌ای گرد هم جمع شده و تصمیم به خرید زمین و ساخت و ساز می‌کنند. بعد از آن، این افراد در بین خود، عده را به عنوان هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب خواهند کرد. این افراد بر روند مالی و اجرایی پروژه نظارت دارند. تمامی هزینه‌های ساخت و ساز، در ابتدا توسط اعضای تیم پرداخت می‌شود، بدین صورت که مبلغ لازم برای خرید زمین و بعد از آن مراحل ساخت، باید توسط اعضا جمع‌آوری شده و هزینه‌ها پرداخت گردد.

با توجه به شرایط تورم و تغییر قیمت‌ها و همچنین پرداخت هزینه‌ها توسط چندین هزار عضو تعاونی، کاری بسیار مشکل و تقریباً ناممکن است. همین امر موجب می‌شود که اغلب ارگان‌ها دولتی، هزینه کامل ساخت و ساز پروژه‌های ساختمانی را به طور کامل پرداخت کرده و سپس به صورت اقساط از اعضا به طور ماهیانه دریافت کند. البته با کمی تأخیر، پروژه‌ها به اتمام می‌رسند.

تعاونی‌های خصوصی

تعاونی‌های خصوصی دقیقاً مانند تعاونی‌های دولتی عمل کرده و شروع به کار می‌کنند. البته تفاوت این نوع تعاونی‌ها با دیگر ارگان‌های دولتی، در بخش دریافت هزینه بوده، بدین صورت که تمامی هزینه‌ها توسط تعاونی پرداخت نشده و آن‌ها تمامی هزینه‌ها را از اعضا می‌گیرند. در واقع تأخیر در پرداخت اقساط و هزینه‌ها نیز می‌تواند بر روی روند پروژه تأثیر داشته باشد.

پروژه‌های بخش خصوصی

کدام پروژه چیتگر بهتر است؟ در ادامه پاسخ به این سوال، باید به سراغ پروژه‌های بخش خصوصی رفت. در ساخت و سازهای بخش خصوصی، یک سازنده از ابتدا تا انتهای پروژه را در دست داشته و توسط وی انجام می‌شود. با توجه به قیمت مصالح و متریال مورد استفاده و همچنین برحسب شرایط پرداخت منظم، معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ کل واحد در ابتدا دریافت شده و مابقی با پیشرفت پروژه به صورت اقساط دریافت خواهد شد. در صورتی که اتمام پروژه با تأخیر همراه باشد، خسارت خریدار بابت این تأخیر پیش آمده پرداخت می‌شود.

کدام پروژه چیتگر بهتر است ؟ خصوصیات و ویژگی‌ها

بعد از بررسی انواع سازمان‌ها و کرفرمایان برای ساخت پروژه چیتگر، افراد باید از این موضوع که سرمایه خود را در اختیار کدام سازنده قرار می‌دهند، اطمینان یابند. پروژه‌هایی که توسط بخش خصوصی انجام می‌شوند، در صورتی که سازنده معتبر باشد، تحویل به موقع داشته ولی پیش پرداخت اولیه آن‌ها به نسبت پروژه‌های تعاونی و دولتی بیشتر است. در واقع این پیش پرداخت، همان قیمت روز ملک ساخته شده در همان منطقه خواهد بود.

در رابطه با پروژه‌هایی که توسط تعاونی‌های دولتی ساخته می‌شوند، تحویل پروژه همیشه با تأخیر همراه است. ولی باید توجه داشت که قیمت این پروژه‌ها ثابت بوده اما بدان معنا نیست که اگر فردی امروز قصد خرید به صورت متری ۲ میلیون را داشته باشد، به همان قیمت نیز آن را به فروش می‌رساند. افرادی که تمایل دارند تا عضو تعاونی‌های دولتی شوند، در ابتدا باید مبلغی را به فردی که عضو این تعاونی است پرداخت نمایند تا امتیاز حق عضویت خود را به ایشان منتقل کرده و او را جایگزین خود کند. برای محاسبه قیمت فروش این پروژه‌ها نیز باید به قیمت روز ساختمان در آن محدوده توجه کرد.

کلام آخر کدام پروژه چیتگر بهتر است

شرکت عمران آبشار اسپادانا تحت نظر یکی از معتبرترین شرکت‌های خصوصی در زمینه ساخت و ساز در این منطقه، با اجرای پروژه‌های با قرارداد قیمت قطعی مانند پروژه های مسکونی ارتش در چیتگر، بهترین شرایط خرید و پیش خرید را برای مشتریان خود عرضه داشته و سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی سرمایه‌گذاری نمایند.

.

ع می باشد.

این پروژه دارای تراکم مسکونی عملی 60 متر مربع و تراکم تجاری کاربردی 15 متر مربع در هر نقطه و سهم می باشد. اساسا یک آپارتمان به ازای هر سهم 3 گیلدر است و برای داشتن 1 واحد کامل در پروژه باید 2 سهم خریداری کرد که 120 متر مسکونی و 30 متر تجاری می باشد.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا