مجله ورزشی

مهدی‌پور و دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شدند

رلیمانی در وصف داوری استقلال و پیکان در مرحله یک م نهایی جام حذفی اظهار داشت: بیژن حیدری لی خونسرد ا ر عزيكنان و اعضاي م‌ها هم به احترام گذاشتند و اعتراضي نداشتند.

و افزود: این بازی دو صحنه مهم داشت. ر نه و در روازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت گل بود دروازهبان استقلال باید اخراج میشد اما برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پای او و بعد به دست او برخورد کرد و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد.

کارشناس داوری با اشاره به اخطار مهدیپور در نیمه اول عنوان کرد: در دقیقه 90 مهدیپور بازیکن پیکان را که از او عبور کرده بود به عمد زد و در این صحنه کارت زرد دوم را گرفت و اخراج میشد. این صحنه شاید داور می‌خواست در دقیقه ۹۰ مدیریت کند تا بازی خراب شود.

لیمانی در وص رخورد بازیکن پیکان با محمد انشگر که اعث وقف بازی شد، گفت: این صحنه ازی یا ضربه خطرناک بود. ر این صحنه ازیکن چون روی هوا است و می‌خواهد قیچی بزند کنترلی ندارد. ازی رناک مستحق اخطار است که و م کارت زرد داد. نا مشکلی نداشت. وقت‌های اضافه نیز صحنه‌های خاص نبود و داور بازی را به خوبی مدیریت کرد.

راوانید:

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا