مجله عمومی

دستگیری سارقان در دشتستان/ ۱۳ فقره سرقت شناسایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع تعدادی سرقت از جمله مغازه در سطح شهرستان دشتستان، برابر تدبیر اتخاذ شده رسیدگی به این جرایم به کاراگاهان بخش مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان محول شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دشتستان با بررسی صحنه‌ها و کار اطلاعاتی، هویت گروه سارقین و مال‌خر فعال در این سرقت‌ها شناسایی و نامبردگان با اخذ مجوز قضائی دستگیر و ضمن کشف میزان قابل توجه‌ای اموال سرقتی، تعداد ۱۰ فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت احشام با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: برای کاهش وقوع جرایم سرقت به ویژه سرقت مغازه، منزل و احشام، اقدام شهروندان در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی از جمله مراقبت از اموال، تقویت حفاظت فیزیکی، نصب سامانه پایش تصویری، گماردن نگهبان محله، همکاری بیشتر دستگاه‌های مسئول با پلیس و استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد مورد نیاز مبرم است.

سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی استان مأموریت مقابله و کشف جرایم ارتکابی را با تمام توان دنبال خواهد کرد شهروندان اطلاعات خود را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا