کسب و کار محلیمجله عمومی

شامپو کراتینه برای موهای فر

شامپو کراتینه یک محصول فوق‌العاده برای افرادی است که موهایی وز و آسیب‌دیده دارند. این شامپو باعث بهبود وضعیت مو و نرمی، براق و صاف شدن موی سر می‌شوند. از طرفی هم یک شامپوی موردنیاز برای کسانی است که موهایشان را کراتینه کرده‌اند؛ چرا که به حفظ کراتین و ماندگاری آن کمک می‌کند.

بد نیست بدانید که سولفات دشمن کراتین است، بنابراین یک شامپو کراتینه مناسب، باید فری‌سولفات باشد. علاوه بر این، برای خرید یک شامپو کراتینه خوب باید دقت کنید که این محصول حاوی کراتین، بدون پارابن، متناسب با نوع مو و حاوی مرطوب‌کننده باشد. با توجه به این موارد، ما در ادامه بهترین شامپو کراتینه را به شما معرفی می‌کنیم تا برای خرید دچار چالش نشوید. اگر تنوع شامپوهای کراتینه موجود در بازار، شما را برای انتخاب دچار تردید می‌کنند، ما در ادامه با معرفی 6 مورد از بهترین شامپو کراتینه‌ ها، کار شما را راحت می‌کنیم.

بهترین شامپو کراتینه خارجی شامپو مو او جی ایکس جزو بهترین شامپو کراتینه خارجی برای انواع مو و یک محصول بدون سولفات مناسب برای شستشوی روزانه موهاست. این شامپو علاوه بر اینکه باعث نرمی و صاف شدن موها می‌شود، با داشتن انواع ویتامین، روغن نارگیل، روغت آووکادو، پروتئین‌های کراتین و کره کاکائو، یک ماده مغذی برای موهای شما خواهد بود. شامپو موی او جی ایکس، در کنار پاکسازی موها، به‌دلیل داشتن رایحه خوب، باعث ایجاد حسی دلپذیر، بعد از شستشوی موها خواهد شد. پیشنهاد می کنیم لیست بهترین شامپو بچه برای ریزش مو را قبل از خرید حتما مشاهده نمایید.

تولیدکنندگان محصولات مو دکتر بیز و مراقبت از مو معتقد هستند که شامپو کراتینه با تاثیرگذاری واقعی جزو یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از شکنندگی مو به شمار می رود. فرمولاسیون این شامپو برای هر یک از انواع موی فر، صاف، رنگ شده و آسیب دیده متفاوت است اما به طور کلی شامپو کراتینه معجزه ای برای موهای فر محسوب می شود. شامپوهای کراتینه نه تنها به پاکسازی عمیق مو کمک می کنند، بلکه باعث تقویت مو می شوند.

شامپو کراتینه چیست؟

شامپو کراتینه جزو محصولات مراقبت از مو با اثربخشی فوری نیست، اما تاثیرات آن در دراز مدت بسیار رضایت بخش خواهد بود. این شامپو مناسب برای موهای آسیب دیده یا شکننده است. کراتین موجود در این شامپوها پس از یک دوره مصرف مداوم روی موی سر جمع می شوند و همین موضوع باعث تقویت، نرمی، شادابی و حالت پذیری موی سر می شود. استفاده از شامپوهای حاوی کراتین باعث تقویت ریشه مو می شود، ترکیبات موثر در این شامپوها همچنین به محافظت از کوتیکول مو کمک می کند و در نتیجه می توان شاهد داشتن موهای براق، خوش حالت و ضخیم بود

میزان اثربخشی شامپوهای کراتینه ارتباط مستقیمی با نوع مو و همینطور واکنش مو به این شامپوها دارد. این شامپوها برای انواع موی خشک، چرب یا معمولی مناسب هستند و می توانند اثرات مثبتی روی تمام انواع مو داشته باشند. اما شامپوهای کراتینه انتخابی فوق العاده برای موهای خشک، شکننده و فر محسوب می شوند. کراتین موجود در ترکیبات این شامپوها می تواند از، از بین رفتن رطوبت مو جلوگیری کند. همچنین می تواند باعث حفظ احیا بافت مو و پیشگیری از خشکی مو شود. حفظ ساختار طبیعی مو و تقویت بافت های آسیب دیده مهم ترین دلیل برای استفاده از شامپوهای حاوی کراتین است.

انواع شامپو کراتینه

شامپوها یک وظیفه اصلی و مهم دارند، پاکسازی پوست سر و مو! اما در بین شامپوهای معمولی محصولاتی نیز وجود دارند که علاوه بر پاکسازی موی سر می توانند تاثیرات شگفت انگیز دیگری داشته باشند. انواع شامپو کراتینه از جمله این محصولات هستند که می توانند با تحریک مو به ترمیم، افزایش رشد و بازسازی بافت مو کمک کنند. فرمولاسیون این شامپوها برای هر یک از انواع موهای رنگ شده، چرب، خشک، معمولی کاملا متفاوت است.

1- شامپو کراتینه برای موهای رنگ شده موهای رنگ شده معمولا مشکلات و آسیب دیدگی های خاصی دارند. عدم حفظ رطوبت و آسیب دیدگی ساقه مو از مهم ترین مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد. استفاده از شامپو کراتینه برای موهای رنگ شده باعث تقویت ساقه های مو، کاهش اثرات مخرب انواع مواد دکلره روی مو و همینطور تامین مواد مغذی مورد نیاز موی سر می شود. شامپوهای حاوی کراتین که فاقد سولفات هستند در مقایسه با شامپوهای کراتینه معمولی تاثیرگذاری بیشتری دارند. استفاده از شامپوهای کراتین به حفظ و تثبیت رنگ مو نیز کمک می کند.

2- شامپو کراتینه و  تونیک مو گیاهی بیز   برای موهای چرب با فرمولاسیونی ویژه باعث آبرسانی عمیق موی سر و کاهش چربی پوست کف سر می شود. این شامپو همچنین حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که نقش موثری در جلوگیری از ریزش مو، ایجاد شوره و همینطور ایجاد مو خوره دارد.

3- شامپو کراتینه برای موهای خشک شامپو کراتینه برای موهای خشک با ترکیبات کاملا موثر از جمله کراتین (پروتئین هیدرولیز شده) بافت های آسیب دیده و شکننده مو را ترمیم می کند. استفاده مداوم از شامپوی حاوی کراتین مخصوص موهای خشک همچنین نقش مهمی در تنظیم PH پوست سر خواهد داشت. این شامپو رطوبت رسانی به بافت های عمیق پوست کف سر و مو را افزایش می دهد. به این ترتیب شکنندگی مو کاهش پیدا می کند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی داشتن موهای لخت، سالم و بدون موخوره است. محصول طراحی شده برای رسیدن به چنین موهایی انواع شامپو کراتینه است که برندهای مختلفی دست به تولید آن می‌زنند. شامپوهای کراتینه با داشتن کراتین هیدرولیز شده، خاصیت آبرسانی قوی و انواع مواد مغذی منجر به احیای موها شده و جذابیت ظاهری را چند برابر می‌کنند. در این مقاله پنج محصول از پنج برند عالی در زمینه تولید شامپو کراتینه را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر موهای‌تان بر اثر دکلره، رنگ یا هر اقدام دیگری آسیب دیده و شکننده شده است؛ وقت آن رسیده که با یک شامپوی کراتینه قوی به وضعیت آن رسیدگی کنید و سلامت را به موهایتان برگردانید. شامپو کراتینه مغذی مو هرباسنس از برند آردن یکی از بهترین شامپوهای کراتینه تولید شده تا به امروز است که با داشتن دو عنصر کلیدی روغن آرگان اصل لاکچری کوین و جوانه گندم می‌تواند کوتیکول‌های آسیب دیده مو را بازسازی کرده و منجر به احیای موها شود. این شامپو حاوی کراتین هیدرولیز شده است که منجر به انعطاف پذیری بیشتر موها می‌شود و به آن‌ها اجازه خرد شدن نمی‌دهد. نحوه استفاده: کافی است پس از خیس کردن موهایتان مقدار لازم از شامپو را روی آن‌ها گذاشته و مثل شامپوی معمولی ماساژ دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه، بگذارید شامپو حدود دو الی سه دقیقه روی موها باقی بماند و سپس موهایتان را آب بکشید. طی این مدت شامپو با مواد مغذی و بافت ژل کرمی خود موها را ترمیم خواهد کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا