مینودشت در رتبه نخست واکسیناسیون دوز سوم کرونا/ کودکان بیشتر در معرض خطر هستند

مجله رز/ گلستان فرماندار شهرستان مینودشت از مردم این شهرستان خواست در زمان انجام واکسیناسیون سه مرحله ای، نکات بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

محمد تقی قزلسفلی در گفت وگو با مجله رز، با بیان اینکه یکی از سوالاتی که از روز اول حضورم در مینودشت به من شد، موضوع تاج بود، اظهار کرد: نکات لازم را به مردم و مسئولان کشور تکرار کردم.
وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که تاکنون در این فصل به آن دست یافته ایم این است که همچنان بر موضوع واکسیناسیون عروق کرونا ویروس تاکید داریم، ادامه می دهد: مینودشت یکی از اولین شهرهایی بود که ویروس امیکرون در آن ظاهر شد که به دنبال آن واکسیناسیون و پروتکل انجام شد. مشکلات سلامتی که طی چند هفته گذشته توسط افراد ایجاد شده بود، پس از آن ویروس زیاد پخش نشد و مشکل اصلی وجود نداشت.
قزلسفلی افزود: الان هم در این شرایط که تاج ششم خودنمایی می کند و رنگ ها در حال تغییر است از مشاهیر شهرستان مینودشت می خواهم که دوباره دست به کار شوند و این ویروس خطرناک خطرناک را بگیرند و هر سه دوز را مصرف کنند. واکسن مناسب تزریق کنید.
وی گفت: مردم باید بدانند که آموزش های بهداشتی حتی پس از تزریق سه واکسن همچنان مورد نیاز است. این آخرین سن در معرض خطر است زیرا نیاز به مراقبت ویژه دارند.
رئیس شهرستان مینودشت با اشاره به قرار گرفتن ماسک زرد بر روی اپلیکیشن گفت: مردم مینودشت مردمی وفادار و متدین هستند و طبق دستور العمل نشان داده اند که این شهر در واکسیناسیون خوبی مشارکت خواهد داشت. ممکن است در تزریق سوم رخ دهد. نفر اول استان باشید
قزلسفلی با ارائه آمار واکسیناسیون در شهرستان مینودشت اعلام کرد: 98.9 درصد جمعیت کشور یعنی 59 هزار و 694 نفر واکسن تاج به این شهرستان تزریق شد.
قزلسفلی با اشاره به مدارس در مدارس، آمار واکسیناسیون گزارش شده به این پردیس را خوب توصیف کرد و گفت: تعداد افراد تحصیلکرده شهرستان 1060 نفر است که از این تعداد 856 نفر در مرحله اول و 838 نفر در مرحله دوم واکسینه شدند. 405 نفر در کلاس سوم.

وی افزود: دانش آموزان 12 تا 17 ساله مینودشت که 7 هزار و 540 نفر هستند، 6 هزار و 994 مرد در پایه اول و 6 هزار و 161 مرد در پایه دوم واکسن دوز اول و دوم دریافت کردند.
فرماندار مینودشت در رابطه با فعالیتی در زمینه اطلاع رسانی تاج و تخت در این شهرستان اظهار داشت: تشکیل سلام در تمامی مناطق روستایی متشکل از دهیار، بهورز، اعضای شورای اسلامی و اعضای بسیج و خیریه مقاومت. کالسکه، خدمات بهداشتی و درمانی و روستائیان که با روستاییان کار می کنند و با آنها تبادل اطلاعات می کنند و ارزیابی و اجرای آخرین مشاوره دولتی عروق کرونا ویروس-بیمار-درب از جمله اقدامات جهت اطلاع رسانی میدانی بوده است.
قزلسفلی ادامه داد: اجرای طرح شهید سلیمانی در روز سه شنبه هر هفته در کشور برای کسانی که کمتر واکسن دریافت می کنند و نشست با دانش آموزان اهل سنت برای تشویق ساکنان محلی که احتمال کمتری برای دریافت واکسن دارند از دیگر طرح هایی بود که در قالب در حال انجام بود. اطلاعات مینودشت
وی با اشاره به اینکه در صورت تغییر رنگ شرایط ایالت در چارچوب دستورالعمل ها همین محدودیت ها را خواهیم داشت، به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: با تأمل در اهمیت فراوان دهه فجر و اعلام اینکه این دهه، دهه بزرگداشت و ایجاد امید به انقلاب است و آنچه را که مردم می گویند دوچرخه سواری اسلامی است، به دست آوردند، اما با توجه به شرایط حساس تاج، همچنان که موضوع در اینجا ادامه دارد، جمع آوری شده است. برای ایجاد محدودیت برای باشگاه ها تشریفات تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل