اقتصادیکسب و کار محلی

بهترین لاستیک برای ام وی ام x33

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم می باشد.

گروه بازرگانی ما بزرگترین وارد کننده رینگ MVM X33 می باشد. این محصول از انواع رینگ , لاستیک , آچار چرخ است. که از لوازم ام وی ام X33 می باشد. رینگ MVM X33 اصلی با بهترین کیفیت تولید و مستقیم از کارخانه تولید کننده وارد می شود. فروش این محصول به صورت تکی و عمده با قابلیت پخش در سراسر کشور می باشد.

این  خودرو در سال ۲۰۰۵  به نام چری تیگو (Chery Tiggo)  معرفی شد که در دسته شاسی بلندهای کوچک جای می گرفت . در سال 1389 این خودرو توسط توسط مدیران خودرو به بازار ایران راه یافت . خودرویی شاسی بلند با قیمت مناسب علی رغم کیفیت نسبتا پایین به علن نبود بازار رقابتی در این رنج قیمت که فروش خوبی را تجربه کرد.از ایرادات این خودرو میتوان  کیفیت ساخت خیلی پایین – پیشرانه ضعیف – نفوذ صدا به داخل کابین را نام برد. بازه عرضه این خودرو 1389 تا 1393 می باشد

ایکس33 جدید نسبت به نسل قبلی خود از طراحی ظاهری زیباتر و خشن تری سود می‌برد، که این امر باعث استقبال بیشتری از این محصول درقیاس با  نسل پیشین خود در مدت زمان یک ساله شود. در مدل اسپرت این خودرو ، سقف به رنگ مشکی ایجاد شده است.چراغ ها کشیده تر و با ترکیبی از چراغ های روز طراحی شده و همچنین چراغ های مه شکن نیز تغییر کرده اند در داخل، کابین کمی به روزتر از نسخه ی قبل شده اما از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با نسخه ی قبلی ندارد.

موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است خودرو را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد.از معایب این خودرو مصرف بالای سوخت و عایق بندی نامناسب آن است به طوری که صدای موتور آزاردهنده برای سرنشینان میباشد همچنین موتور نه چندان قوی و وزن نسبتاً زیاد آن باعث عملکرد نامطلوب می شود.

لاستیک ام وی ام X۳۳

خودروهای کراس اور کامپکت از محبوب ترین کلاس های خودرویی در دنیا می باشند. این نوع خودروها به دلیل اندازه مناسب بدنه محبوب بوده و فضای مناسبی نیز برای سرنشینان دارند. از ویژگی های مهم این نوع خودروها می توان به مصرف سوخت پایین آنها اشاره کرد. شرکت خودروسازی چری چین در سال ۱۹۹۹ تاسیس گردید و از سال ۲۰۰۳ تولید انواع خودرو سواری خود را آغاز کرد.

جالب است بدانید شرکت چری علاوه بر تولید محصولات خود ، برای شرکت های مطرحی همچون: جگوار و لندرور نیز خودرو مونتاژ کرده و به سراسر دنیا صادر می کند. از محصولات پرفروش این کمپانی خودروی MVM است که از زیر مجموعه های این شرکت چینی می باشد. خودرو MVM X۳۳ طی سالهای متوالی چندین بار دستخوش تغییرات فنی و ظاهری گردیده است.

این خودرو در حال حاضر در ایران و توسط شرکت مدیران خودرو در دو تیپ S و S اسپرت عرضه می گردد. این محصول دارای موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار و همچنین دارای دو نوع گیربکس ۵ دنده دستی و مدل اتومات است. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر می باشد .

دیگر ویژگی های این خودرو تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف برقی و آینه های جانبی برقی می باشد که می توان به آن اشاره کرد.

ایکس33 جدید نسبت به نسل قبلی خود از طراحی ظاهری زیباتر و خشن تری سود می‌برد، که این امر باعث استقبال بیشتری از این محصول درقیاس با  نسل پیشین خود در مدت زمان یک ساله شود. در مدل اسپرت این خودرو ، سقف به رنگ مشکی ایجاد شده است.چراغ ها کشیده تر و با ترکیبی از چراغ های روز طراحی شده و همچنین چراغ های مه شکن نیز تغییر کرده اند در داخل، کابین کمی به روزتر از نسخه ی قبل شده اما از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با نسخه ی قبلی ندارد.

موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است خودرو را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد. از معایب این خودرو مصرف بالای سوخت و عایق بندی نامناسب آن است به طوری که صدای موتور آزاردهنده برای سرنشینان میباشد همچنین موتور نه چندان قوی و وزن نسبتاً زیاد آن باعث عملکرد نامطلوب می شود.

MVM X22

خودرو کراس اوور چینی که با اسامی MVM X22 – تیگو X3 – تیگو2 نیز نام برده می شود از سال 1395 وارد ایران شده استاین خودرو با طراحی منحصربفرد و جذاب با بهره گیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس 5 دنده دستی یا 4 سرعته اتوماتیک، که جزء 10 موتور برتر چین به حساب می آید، با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه مورد استقبال عمومی بازار مصرف قرار گرفته است.

X22 دارای طول ۴۲۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۶۰ میلی‌متر، ارتفاع 1570 میلی‌متر و فاصله بین محورها 2555 میلی‌متر میباشد
ام وی ام ایکس22 به یک پیشرانه 1.5 لیتری (1497 سی سی) 16 سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور 6000rpm برابر با 105 اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل 135 نیوتن‌متر است که در دور موتور 2750 در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

MVM 315

این خودرو از سال 1391 تحت نام «ام وی ام 315» به بازار ایران ارائه شد و در سال ۱۳۹۴ نیز نسخه فیس لیفت آن را به بازار ایران عرضه نمود. در ابتدا  MVM 315 را در دو کلاس بدنه هاچبک و سدان به بازار ایران تحویل می‌داد، اما اکنون تنها هاچبک mvm 315 در بازار ایران عرضه می شود

حساسیت در نوع نگهداری انواع لوازم ماشین رینگ , لاستیک , آچار چرخ باعث شده انبارداری و نگهداری این محصول حائز اهمیت بوده تا وضعیت فیزیکی آن در دراز مدت تغییر نکند. جهت دریافت شماره فنی و دیتاشیت رینگ MVM X33 با ما نماس بگیرید. تمامی اطلاعات فنی محصولات مربوط به رینگ , لاستیک , آچار چرخ موجود می باشد و کلیه محصولات مطابق شماره فنی تولید کننده به فروش می رسند.

از مزایا و خصوصیات رینگ MVM X33 می توان به کارکرد بالا و عمر مناسب در مقایسه با لوازم یدکی متفرقه موجود در بازار اشاره کرد. رینگ MVM X33 در دو بسته بندی کارتن و تکی می باشد. که تمام بسته بندی ها اورجینال شرکت سازنده می باشد. برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش رینگ MVM X33 با ما تماس بگیرید. با خرید لوازم یدکی ام وی ام x33 در قرعه کشی های ماهانه ما شرکت کنید.
از نکات مهم در خرید قطعات یدکی ماشین ضمانت محصول می باشد. ما رینگ MVM X33 با ضمانت کیفیت به فروش می رسانیم که این امر باعث ایجاد اطمینان در خرید آن می گردد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا