اقتصادی

جشنواره « معروف» برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی ظهر دوشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اظهار اینکه ساختار سازمانی مردمی شدن این فریضه در دست اقدام است برلزوم تشکیل جلسات منظم ستاد در استان‌ها تاکید کرد.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش ضابطین قضائی با همکاری بسیج خبر داد و گفت: همچنین نشست کرسی‌های آزاد اندیشی نیز برای عمومی شدن فریضه امر به معروف نهی از منکر در ۳۰ دانشگاه کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام طاهری با عنوان اینکه برنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر تدوین می‌شود، تصریح کرد: حذف منکر در جامعه باید با کمک مردم صورت گیرد و انعکاس درست اهداف سیاست‌های ستاد با بهره‌گیری از زبان فرهنگ و هنر از برنامه‌های جشنواره معروف است.

وی با بیان اینکه باید زیست بوم بومی و فرهنگی مازندران حفظ شود، تذکر لسانی را بالاترین قدرت در اقناسازی برشمرد و گفت: باید با انجام کارهای فرهنگی جلوی نفوذ فرهنگ غربی را بگیریم.

فعالیت ۲۰۰ گروه مطالبه گر در مازندران

غلامرضا عبدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران نیز به فعالیت ۲۰۰ گروه مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر در استان اشاره کرد و گفت: در حال تجدید نظر در اعطای مجوزها هستیم.

وی به شکل گیری شورای امر به معروف در ۱۰۳ دستگاه دولتی اشاره کرد ادامه داد سالانه بیش از ۳۰ میلیون مسافر گردشگر به استان وارد می‌شوند و مردم از اثرات هنجارشکنان ناراحت هستند.

وی از رها شدگی فروشگاه‌ها و سواحل انتقاد کرد و گفت د برای کاهش آسیب‌ها در این مناطق برنامه‌ریزی شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا