مجله ورزشی

دردسر بزرگ جدید برای تیم ملی: لژیونرهای ایرانی در استانبول گرفتار شدند

مجتبی خورشیدی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات امروز تیم ملی با حضور 6 بازیکن آغاز شده است که 12 بازیکن نیز در هتل حضور دارند که حتی پس از دریافت شاهدان برای شرکت در تمرین حضور دارند.

پزشکی قانونی گفت: احمد نوراللهی اعضای تیم ملی مبتلا شده و آزمایش او مثبت است. اولین شهادت سردار مثبت بود اما منتظر جواب پس از آزمایش تاج گذاری او هستیم تا در صورت تکذیب، بلیت شروع فردا در ایران را برایش تهیه کنیم.

سرپرست تیم ملی قهرمانی ایران بر پروتکل های سخت گیرانه عملکرد تیم ملی در اردو تاکید کرد و گفت: پروتکل های تیم ملی را در اردو به خوبی رعایت می کنیم اما رشد آمیکرون بسیار سریع است و در جامعه جهانی رشد کرده است. با این حال سعی می کنیم روی پروتکل های بازیکنان در تیم ملی تاثیر بگذاریم.

خورشیدی با اشاره به سوال دیگری از لژیونرهای ملی گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان ما در فرودگاه استانبول ترکیه به دلیل شرایط جوی پروازهای خود را لغو کردند و این پروازها در تهران متوقف شد. تیم ملی و تیم فوتبال در تلاش هستند تا پروازهای بیشتری برای تیم ملی داشته باشند و در اسرع وقت به تیم ملی می رسند.

وی با اشاره به احتمال لغو بازی به دلیل تعداد بازیکنان تاج در عراق، گفت: نه، این بازی فراموش نخواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال در گفت و گو با شبکه سه در خصوص شرطی شدن حضور این ورزشگاه در ورزشگاه برنامه ریزی شده در روز پنجشنبه عراق گفت: تمرکز ما روی مسائل و فعالیت های تیم ملی است اما تا جایی که من اطلاع دارم. اگر مقامات ذیصلاح اجازه حضور پیدا کنند، فدراسیون فوتبال آماده خواهد بود.» این مسابقه برای مخاطبان جذاب است. چیز دیگری در این زمینه ندارم اما این سوال قطعا از طریق فدراسیون و رسانه های ارتباطی اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب

251254

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا