مجله اجتماعی

اطفاء حریق در انبارهای پلاستیک خاورشهر/ لکه‌گیری ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در انبارهای پلاستیک واقع در خاورشهر خبر داد و گفت که در حال حاضر عملیات لکه‌گیری و جستجو در حال انجام است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مجله رز درباره جزئیات حادثه حریق در انبارهای بزرگ پلاستیک در محدوده خاور شهر گفت: در ساعت ۱۶:۰۴ بعداز ظهر امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار نگهداری از مواد پلاستیکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروها و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خاورشهر اعزام کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ انبار پلاستیک در این محل قرار داشت، گفت: شعله‌های آتش به حدود هشت انبار سرایت کرده . بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد این انبارها را درگیر کرده بود. حجم آتش به قدری بود که دیوارها  وسقف برخی از این انبارها تخریب شده بود. در این شرایط عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات خود را ادامه دادند و موفق شدند که بعد از گذشت حدود دو ساعت و در حوالی ساعت شش شعله‌های آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حدود دو ساعت بعد از مهار شعله‌های آتش یعنی در حوالی ساعت ۲۰ سرانجام شعله‌های آتش اطفا شد، گفت: با توجه به گستردگی حریق و همچنین مواد پلاستیکی که در این سوله‌ها انبار شده بود، عملیات لکه‌گیری و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ آتش‌نشان و ۴۰ دستگاه خودروی تخصصی عملیات در این ماموریت حضور دارند، گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدوم و فوتی نداشته است، اما با توجه به اینکه عملیات جست‌وجو و لکه‌گیری همچنان ادامه دارد، نمی‌توان به طور قطعی در این خصوص اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی کامل محل عملیات خود را خاتمه خواهند داد و پس از آن کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای بررسی و یافتن علت وقوع حریق را آغاز خواهند کرد.

اطفاء حریق در انبارهای پلاستیک خاورشهر/ لکه‌گیری ادامه دارد
آتش سوزی گسترده در انبارهای پلاستیک واقع در خاورشهر

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا