گجت پوشیدنی از فشار خونی ها مراقبت می کند

اندازه گیری فشار خون نه تنها یک دردسر است، بلکه همیشه دقیق نیست. در همین راستا این شرکت تصمیم گرفته است از این گجت بی مصرف Aktiia استفاده کند.

این محصول در سال 2021 در کشورهای انگلستان، سوئیس، آلمان، اتریش، فرانسه، ایرلند و ایتالیا شناسایی شد. اما شرکت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ایالات متحده در CES2022 نیز این محصول را معرفی کرد و اعلام کرد که در ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد.

گجت پوشیدنی فشار خون کاربر را اندازه گیری می کند

بخش سخت افزاری سیستم Actia شامل یک دستبند است که می تواند به طور دائم روی مچ دست بسته شود. این دستگاه از فرآیندی به نام فوتوپلتیسموگرام (فتوپلتیسموگرام) برای ساطع پالس نور سبز استفاده می کند که از پوست عبور کرده و به عروق پایینی می رسد.

در تجزیه و تحلیل انعکاس نور بر روی گیرنده زیر دستبند، می توانیم تغییر قطر الگو را در هر ضربان قلب تعیین کنیم. در مرحله بعد از این داده ها برای محاسبه فشار خون کاربر استفاده می شود. داده ها به اپلیکیشن موبایل منتقل می شود که سابقه فشار خون کاربر را نیز حفظ می کند. به این ترتیب پزشکان می توانند تغییرات را در طول زمان کنترل کنند.

این پروژه می تواند به طور خودکار 50 درس در روز، شبانه روز و وضعیت های مختلف را انجام دهد.

با این حال، فشارسنج های استاندارد کمتر خوانده می شوند و بدن باید از برخی وضعیت ها استفاده کند.

آکیتا اکنون در اروپا در حال آزمایش بالینی است و به تازگی در ایالات متحده با همکاری بیمارستان زنان و بریگهام (یکی از شرکت های تابعه دانشگاه هاروارد) تایید شده است.

46

خروج از نسخه موبایل