مجله علمی و پزشکی

روند نزولی کرونا و کاهش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در کشور

تاج بستری در بیمارستان و مرگ و میر بالاتر از هر استان است و در بسیاری از موارد حتی در برخی از استان ها نسبت به میانگین کشوری کاهش یافته است. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، از طریق چهار استان خراسان شمالی ، ارمنستان شرقی ، تهران و هرمزگان و پروتکل های مراقبت های بهداشتی باید دوباره جدی گرفته شوند …

به گزارش مجله رز ، طبق گفته وزارت بهداشت ، اگر قبلاً با یک ربع به اوج یا اوج بیماری بیماری کرونا قلب رسیده باشد و این اوج موج عبور کند. البته این بالاترین قله در قله چهارم بیماری است. در حال اجرا برای مالسوادا که روند رو به کاهش است و بیمارستان رو به کاهش است ، تعداد بیماران بستری نیز زیاد است.

شرایط شهرهای تاج قرمز 46

بر اساس آخرین نقشه رنگی از 46 شهری که در حال حاضر قرمز ، نارنجی و زرد هستند 139 263 شهر و شهر. در همان زمان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، روند بیماری در 26 استان به طور کامل وجود دارد و در پنج استان ، با این وجود ، اوج بیماری را داریم ، اما روند نزولی تسریع نشده است. از طرف دیگر گفته می شود که برای چنین بخشی از شمال استان خراسان ، ارمنستان در شرق ، هرمزگان و تهران بیشتر به مراقبت احتیاج دارند.

چند واکسن از راه دور تزریق می شود؟

با وجود روند نزولی این بیماری ، سلامتی همچنان پروتکل ها را دنبال می کند

در همین حال ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، به 1،286،04 نفر واکسن هیدروژن Glory و 262،611 نفری را که دوز دوم را دریافت کرده اند ، دریافت کرده اند و تعداد کل واکسن های تزریق شده در منطقه ای از 615 میلیون مرد و 548 مورد واکسینه شدن در برابر تاج رسیده اند که فصل دوم هنوز ادامه دارد. با این حال ، هنگامی که قدرت ما همچنان مسئله حیاتی است ، نیاز به نجات است که متخصصان بهداشت پروتکل ها را توصیه می کنند.

در نمودار زیر ، نمودار هفته قالب ریزی و سازه های احتمالی بنفش و نود و شش را نشان می دهد. در همان زمان ، نمودار زیر نشان می دهد که میزان افزایش (نوار قرمز) یا کاهش (دو طرف آبی) بستری در هر هفته نسبت به هفته قبل است. نوار قرمز مناسب روند. وقتی نوبت به اوج می رسد ، با حاکمیت قانون اوج می گیرد. ما از یک به قله عبور می کنیم ، میله ها ، ممکن است صفحه ها تبدیل شده و آبی شوند.

لازم به ذکر است که روند بستری در حال حاضر بیشترین استانها در حال کاهش است. اما این پروتئین توسط شخصی با نژادهای جدید ، بین آفریقای جنوبی و هند ، کاملاً رعایت شده است.

لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد ، بیمار مثبت از 10 تا 16 مه 1400 ، هفتصد (114) 824 مورد در کشور شناسایی شده است. همچنین ، تعدادی از بستری شدن در بیمارستان های جدید و تعداد مرگ های جدید 19.187 2557 نفر.

از این لحاظ در هفت مورد مثبت 16.5٪ کاهش در تعداد موارد بستری در بیمارستان ، کمتر از حدود 14٪ به حدود 26٪ از مرگ و میر موارد مثبت نسبت به هفته گذشته سرپایی را شاهد بودیم.

شکوه دولت استان ، در خارج از کشور در 14

تهران

در استان تهران ، همان تعداد سرپایی مثبت در هفته گذشته 10990 نفر بود و در چندین مورد از بیمارستان (4) تعداد فوتی ها 37 و 400 نفر بود. بر این اساس ، در هفته های اخیر در تهران است ، ما شاهد کاهش 2.2 درصدی موارد مثبت بستری در بیمارستان برای 11 درصد کاهش در تعداد مرگ و تقریباً 20.5 درصدی در بیماران مثبت هستیم.

در همین زمان ، در هفته های اخیر ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در این روند ، و استان تهران ناگهان تغییر مسیر و بهبود یافته است. البته میزان مرگ و میر در بیمارستان ها هنوز از میانگین کشوری و کمتر از میانگین کشوری است.

ژامبون

هام ، در این استان ، کاهش مرگ و میر ، روند بیمارستان را نگران کرد ، او پیدا شد ، اما در روز هفته بروز بستری در بیمارستان بالاتر از میانگین ملی است و ، البته ، میزان مرگ و میر کمتر از میانگین کشوری

همدان

همدان از نظر تعداد بستری شدن و آبهای ناشی از مرگ و میر در هفته های اخیر ، اما میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر هنوز از میانگین کشوری بالاتر است.

خراسان شمالی

در خراسان شمالی ، در هفته های اخیر تعداد بستری ها در بیمارستان افزایش یافته و نتیجه آن نیز اعلام شده است ، اما میزان بروز و مرگ و میر در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

لرستان

در استان لرستان ، تعداد بستری شدن در بیمارستانها و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی ثروتمند ، تأثیر تعداد مرگ و میرها در این هفته را برنامه ریزی کرده است. و او بخش بالای مرگ و میر در استان بستری در بیمارستان و میانگین ملی را روشن کرد.

مرکزی

در هفته های اخیر در استان ، فرمانی را در مورد روند بستری شدن در بیمارستان صادر کرد ، بنابراین بسیاری از آنها در درجه اول با تعداد مرگ و میر مرتبط نیستند. میزان شیوع و مرگ و میر در بیمارستان ها در استان هنوز هم از میانگین کشوری بالاتر است.

خوزستان

خوشبختانه بسیاری از بستری ها در استان خوزستان در هفته های اخیر ، و میزان مرگ و میر کاهش یافته است ، اما مرگ و میر ناشی از بستری شدن در این استان هنوز بالاتر از میانگین کشوری است.

البرز

در استان البرز ، بستری شدن و بستری شدن در بیمارستان ؛ روند این روند در هفته های اخیر کاهش یافته است ، اما میزان مرگ و میر در بیمارستان بالاتر از میانگین کشوری است.

قم

در هفته های اخیر ، روند بستری در قم ثابت مانده است و تعداد مرگ و میرها کاهش یافته است ، اما میزان بروز در موارد بستری در استان از متوسط ​​کشوری بالاتر خواهد بود.

کرمانشاه

در هفته های اخیر در کرمانشاه ، تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاهش یافته و تعداد مرگ ها اکنون افزایش یافته است. بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ، که در شهرستان در استان متوسط ​​کشور قرار گرفت.

آذربایجان غربی

در استان آذربایجان غربی ، در هفته های اخیر تعداد بستری در بیمارستان به شدت از این تصمیم نگران کننده است. میزان بستری شدن در بیمارستان ، اما افراد در کنار کمی متوسط ​​بالاتر از مرگ و میر نسبت به میانگین کشوری.

آذربایجان شرقی

در استان آذربایجان شرقی که در هفته های اخیر تعداد بستری شدن ها و مرگ ها در بیمارستان ها افزایش یافته است. در این هفته میزان بستری شدن در بیمارستان کمتر از میانگین کشوری است ، به جز میزان مرگ و میر بالاتر از میانگین کشوری.

هرمزگان

در استان هرمزگان ، و این مرگ ناگهانی ، مطابق با تعداد بستری در این استان ، بسیار زیاد است. در همان زمان ، میزان بروز کمتر از متوسط ​​بستری در کشور و میزان مرگ و میر است.

سیستان و بلوچستان

در استان سیستان و بلوچستان ، در هفته های اخیر ، و به طور ناگهانی کاهش یافته و روند بستری شدن در بیمارستان ، اما میزان مرگ و میر ثابت و فوتی باقی مانده است ، و با این حال او در استان بستری است و هنوز هم پایین تر از ملی است میانگین.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا