۵ توصیه برای مقابله با دردهای مفصلی در هوای سرد

به گزارش شفاف، فشار ناگهانی هوا در این روزها منجر به تورم استخوان ها و مفاصل زانو شده و دردهای مفصلی سخت تری را تسکین می دهد.

با این حال، راه‌هایی برای درمان آرتروز در این درد غیرقابل تحمل و استفاده از برخی درمان‌های جایگزین بدون دارو وجود دارد.

کارشناسان در هند می گویند که پنج نکته زیر به بیماران کمک می کند تا درد و خشکی مفاصل را در روزهای سرد کاهش دهند.

1 ورزش: هوای سرد باعث سفت شدن و خشک شدن عضلات و مفاصل می شود که منجر به ناتوانی در ورزش می شود. این باعث می شود افراد فکر کنند که ورزش درد مفاصل را افزایش می دهد. اگر درد زیاد طول نکشید، همیشه به افراد توصیه می شود برای افزایش انعطاف پذیری و فعالیت بدنی فعالیت بدنی انجام دهند.

. بدن خود را گرم نگه دارید: خون سوزی به تسکین درد کمک می کند. بنابراین بگذارید بیمار در زمستان ولرم بماند. وان آب گرم، جوراب و دستکش می تواند به تسکین درد کمک کند.

3. کاهش وزن: در صورت کاهش وزن، فشار روی زانوها و لگن کاهش می یابد و در نتیجه فشار کمتری به مفاصل شما وارد می شود. این امر درمان آرتروز را در فصل زمستان آسان تر می کند.

4. ماساژ معجزه آسا را ​​فراموش نکنید: داده های تحقیقاتی اخیر نشان داده است که درمان یک بار در هفته می تواند به آرامش عضلات حداقل به مدت هشت هفته کمک کند.

5. آب زیاد بنوشید: در فصل زمستان آب فراوان بنوشید، برای همه لازم است. آنها اغلب فکر می کنند که نوشیدن آب کافی فقط در تابستان ضروری است، اما بدن انسان به دلیل خشکسالی زمستانی به رطوبت بیشتری نیاز دارد. نوشیدن یک فنجان چای داغ یا خوردن یک کاسه سوپ نیز می تواند به همان اندازه مفید باشد. نوشیدن هشت لیوان آب در روز بهترین دارو برای کاهش درد در فصل سرما است.

در عین حال، در صورت افزایش درد و ناراحتی در هنگام تا شدن مفصل، باید با متخصص و درمانگر مشورت کنید.

خروج از نسخه موبایل