مجله عمومی

محبوبیت سردار سلیمانی ورای سانسور رسانه

کار امپراتوری غرب میانه مدتهاست که به طور گسترده شناخته شده است و تاکید بر سانسور پشت صحنه حذف شده است. در گذشته غول‌های رسانه‌ای و گاری‌های خبری از طریق تهیه خبر فقط اطلاعات دقیق و مشخصی از مخاطب و بیننده جمع‌آوری می‌کردند. آنها ملت های مشترک را تشکیل نمی دهند.

به گزارش مجله رز، علی بهادی جهرمی، رئیس‌جمهور دولت، برند خود را در این مجله ادامه داد ایران وی نوشت: انتشار میلیون‌ها تصویر و متن از شهید سلیمانی در اینستاگرام نمونه‌ای درخشان از علایق رسانه‌های غربی است. بنا به گزارش تروریستی آمریکا، شهید سلیمانی رهبر دل‌های ایرانی و آزادگان جهان است، اما جوامع مجازی بدون هیچ توجهی، محبوبیت بی‌نظیری نزد این شهید در اکثر نقاط جهان دارند. Remove the soleimani rotation: هر دستور را بسازید و اجرا کنید.

علاوه بر نقض فاحش آزادی بیان و آزادی رسانه ها توسط این رسانه های آمریکایی، آنچه فراتر از وابستگی و استقلال رسانه ها در ایالات متحده می توان به دست آورد. این وابستگی به حدی است که علی‌رغم محبوبیت رسانه‌های اطلاع‌رسانی با شهید سلیمانی و علی‌رغم گزارش‌های مکرر از حضور بی‌اساس شهید سلیمانی در این کیف‌های مجازی، راهبرد حذف رسانه‌های آمریکایی و روان‌ترین آزادی رسانه‌ها جای خود را گرفت. نمی توانند رابطه داشته باشند

این کشورها با همین میزان وابستگی رسانه ای، مدام به کشورهای دیگر توصیه می کنند که از آزادی رسانه ها استفاده کنند و از قضا پیشنهاد حقوق بشر علیه ملت ها را برای نقض ابزار آزادی مطرح می کنند! این بازگشت به استفاده از رسانه های جمعی و تفسیر سواد رسانه ای و آزادی بیان، از محبوبیت سوژه ها و حامیان کاربر کم نمی کند و طعم های جدید و ماندگاری را برای مخاطب ایجاد نمی کند. این در واقع ضروری است، زیرا فراوانی تروریست‌های سایبری و نفوذ رسانه‌ها از چند حوزه خاص گرفته شده است و فراتر از آن، پیشینه و کاریزمایی که باعث محبوبیت بیشتر پیام می‌شود. ملت ها با چیزهایی که بخواهند، حرکت معرفتی دارند. از آنجایی که کاربران و عاشقان ایرانی در اینستاگرام به حاج قاسم امتیاز منفی داده اند، این هماهنگی بیشتر خواهد شد.

درست است که شرایط سیاسی رسانه‌های آزاد غیرقابل برگشت نیست یا دست‌کم به سادگی تغییر نمی‌کند، اما کاهش هزینه‌ها، آگاهی‌سازی، بالا بردن و طراحی در این اقدامات، آزادی‌های اساسی اساسی را نقض می‌کند.

این اقدامات محبوبیت بیشتری دارند و هر چه سازمان های غیردولتی بیشتر آن را ترویج کنند، اثربخشی بیشتری خواهند داشت. البته اقدام حقوقی دولت در بازارهای بین المللی که نیازمند تأمین حاکمیت است نیز در جای خود است. مکاتبات حقوقی وزارت ارتباطات یکی از این اقدامات است. ترویج خیزش های مردمی و تقویت نهادهای غیرحکومتی برای اطمینان از این که اقدامات قضایی علیه اقدامات رایج ضد بشری، حتی در میان رسانه های غربی، یکی از مهم ترین سیاست های حاکم بر مردم باشد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا